Diskuze: Japonské znaky v textu
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ve spritefontu musíš upravit rozsah znaků, defaultně tam jsou jen anglické.
To mě taky napadlo, ale kolik mám dát horní hranici? Mám to prostě postupně zvyšovat, až to výjde?
XNA podporuje v základu jenom tuto sadu fontu http://xbox.create.msdn.com/…ty/font_pack, nevím přesně jak to je, každopádně font je ve formátu bmp, kde jsou namapovány jednotlivé znaky. Pomocí tohoto prográmku http://www.nubik.com/SpriteFont/ můžeš načíst font, nastavit mu velikost, efekty atd. Poté vyexportovat. Vyexporotvaný soubor vlož klasicky do Content Pipeline a nastav mu Content Processor na "Sprite Font Texture" a poté už klasicky v LoadContent načti. Já takto používám úplně externí fonty například s efekty stínu apod. Snad to pomůže.
//EDIT
Tohle platí pro externí fonty, které nejsou standartně součásti
systému
Nepotřebuješ žádný program, dělá to VS. A mám dojem, že se fonty se generují když buildneš projekt.
Prostě to zkoušej nebo se koukni do mapy znaků, tam bys to měl zjistit.
No já měl právě problém s externím fontem. Nefungoval mi. Takže jsem
našel toto řešení
Trochu jsem pohledal a našel jsem stránku, kde bylo napsáno i rozpětí japonských znaků ve fontu. Pro hiraganu je to <Start></Start><End>ゟ</End>. Po této úpravě fontu napíšete celou hiraganu, ale nebudete moci vkládat dvojtečky, čárky.
Tak těch rozpětí si tam můžeš vložit několik, můžeš tam nechat to
anglické a přidat hiraganu
Jo, musím tam dát dvakrát <Character Region>. Díky.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.