Diskuze: Komunikace po síti - 3D hra
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Asi bych data přenášel jako JSON nebo XML. Ošetřit to samozřejmě musíš
Ahoj. Myslím, že jsi položil otázku vlastně lehce bokem. To co ty chceš je, aby si na jedný straně vzal nějaký dato a na druhý straně si ho správně zrestauroval. Přemýšlení nad nějakým formátem je něco, co mě vede k tomu, že chceš vymýšlet kolo. Každá dospělá vývojová platforma má cosi čemu se říká serializace a ty jen musíš zajistit aby se tvůj objekt uměl serializovat/deserializovat. Pak už je na tobě co si vybereš za formu jestli binárné, XML nebo JSON - dáno serializerem. Potom si ušetříš práci se spoustou "ošetřováni". Na netu najdeš na toto téma spoustu příkladů. Uvidíš. V C# to funguje defakto "samo" skoro bez práce.
serializace/deserializace je sice velmi pohodlná, ale na úkor toho taky pomalá.
Souhlas. To už by chtělo řádný test nikoli odhad. Významě do rozhodování zasáhnou mnohé jiné faktory jako hloubka objektů, různorodost změn při vývoji. Na implementaci nějakých svých vlastních formátů a "ošetřování" oproti ozkoušeným záležitostem bych nevsadil ani šesták.
spíš jde o to že jestli je to 3D hra, tak je nejspíš náročná a každý časový zádrhel se tam projeví.
Samozřejmě může v prvé řadě spustit serializaci/deserializaci a teprve pak implementovat pro něj specifické optimalizace.
serialializuje-li se chytře (a hlavně binárně) tak je naopak
nejúspornější příklad:
pozice ve světě - potřebujeme 3 souřadnice, zapíšem 3 čísla - 12B
Myslím, že Misaz myslel opravdu náročnost ne co do objemu, ale do času. On tam bude vždy nějaký "časový přebytek" vlivem analýzy objektu přes reflexi oproti vlastnímu "custom řešení". Samozřejmě objem má v konečném výsledku svůj dopad který se projevý zejména při transportu.
Jinak si myslím že pro účely žadatele dali informaci víc než odpovídající. Pro další optimalizace se dostaneme někam k tomu, že .NET nemusí být až tak dobré řešení nebo by bylo vhnodnější se kouknout na možnost, že toto kolo již muselo být několikráte vynalezeno.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.