Diskuze: MonoGame - animacie
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
GIF je hnusný a starý formát, který nepodporuje alfakanál, do her naprosto nevhodný. Animace si musíš vyřešit sám, XNA je framework, ne engine. Můžeš použít třeba tohle: http://community.sgdotnet.org/…e-Class.aspx
Trošku som tú triedu nepochopil, to mám spraviť viac obrázkov alebo ako?
Musíš si vytvořit texturu která bude obsahovat všechy stavy objektu (animace) => spritesheet. Musíš dále vědet kolik jedne kus je velký (šířku,výšku). Metoda Draw má přetížení kdy řekneš že chceš vykreslit jenom daný kus textury. Zde je pěkné video, od kterého jsem to pochopil http://www.youtube.com/watch?…
Diki funguje, ale teraz mám problém s kolíziami na priesvitnom pozadí. Robil som to cez Pixel Per Pixel ale teraz neviem ako to mám zaimplementovať, asi to prerobím tak že každá časť toho obrázku bude v samostatnom súbore...
Máš nějaký extra důvod pro použití Pixel Per Pixel kolize ? Myslím, že je hodně zbytečná.
K rozdělení. Pokud vím, vždy se používá jedna textura, je to hodně používána metoda u mnoha her.
Samostatné obrázky jsou zpomalení, tomu se vyhni, raději nacpi víc objektů do jedné textury.
Kolize per pixel s animacemi fungují normálně, prostě to děláš jako vždy, akorát saháš do okénka odpovídajícího té fázi animace.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.