Diskuze: Neexistující uzel
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To jako že ty soubory nejsou v jednom adresáři a nehodlám je tam dávat - prostě potřebuji vlastní uzel - jeho pod uzly budou ty mé cesty k souborům. Takže to není neexistující uzel ale uzel s odkazy z různých adresářů.
TreeView má nějakou kolekci Nodes nebo tak podobně, kam si můžeš přidat co chceš. Ve tvém případě by bylo asi lepší si udělat všechny Nodes sám, než používat adresářovou strukturu (předpokládám, že to tak máš).
No právě to je ten problém. Část mám reálnou část ne. Ano právě si hraji s Nodes. Můj problém je jen ten, že mi mů imaginární uzel bere tree view jako reálný a tak napíše error - část cesty nebyla nalezena - šlo by s tím něco udělat? Děkuji.
foreach (DriveInfo drv in DriveInfo.GetDrives())
{
if(drv.IsReady)
{
TreeNode t2 = new TreeNode();
t2.Text = drv.Name;
t2.Nodes.Add("");
treeView1.Nodes.Add(t2);
}
}
this.obsah = new TreeNode();
this.obsah.Text = "Obsah Pinetu";
using (StreamReader sr = new StreamReader(Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.ApplicationData).ToString() + @"\Pinet\save.dat"))
{
string s;
while ((s = sr.ReadLine()) != null)
{
if (s != "")
{
TreeNode bvc = new TreeNode();
bvc.Text = s;
this.obsah.Nodes.Add(bvc);
}
}
}
this.treeView1.Nodes.Add(this.obsah);
Jo pardon - after select:
try
{
TreeNode current = e.Node;
string path = current.FullPath;
string[] Files = Directory.GetFiles(path);
string[] Directories = Directory.GetDirectories(path);
string[] subinfo = new string[3];
listView1.Clear();
listView1.Columns.Add("Name", 255);
listView1.Columns.Add("Size", 100);
listView1.Columns.Add("Type", 80);
foreach (string Dname in Directories)
{
subinfo[0] = GetFileName(Dname);
subinfo[1] = "";
subinfo[2] = "FOLDER";
ListViewItem DItems = new ListViewItem(subinfo);
listView1.Items.Add(DItems);
}
foreach (string Fname in Files)
{
subinfo[0] = GetFileName(Fname);
subinfo[1] = GetSizeinfo(Fname);
subinfo[2] = GetTypeinfo(Fname);
ListViewItem FItems = new ListViewItem(subinfo);
listView1.Items.Add(FItems);
}
}
catch (Exception ex)
{
MessageBox.Show(ex.Message,"Error - Chyba");
}
Tak to si musíš ošetřit
Napadá mě, jestli uzel nemá vlastnost Tag, tak by sisu ukládal zda je pravý
či nikoli a dle toho potom zpracovával kliknutí. Jinak mi to přijde
překombinované, ale nevím, co děláš.
Já jen potřebuji vědět, jak mám v after select dostat ty mnou vytvořené poduzly,... Děkuji.
Musíš si držet referenci na ten naduzel, do kterého to chceš dát. Pak přistoupíš k jeho kolekci uzlů a tam tpřidáš nový. je tma nějaké childNodes nebo jen nodes.
Každopádně mi to přijde jako prasárna, tohle by chtělo objektovou hierarchii s abstraktní třídou a přepsanou metodou ToString().
Tak mám menší problém - odkaz prý není nastaven na instanci objektu:
listView1.Clear();
listView1.Columns.Add("Jméno", 255);
listView1.Columns.Add("Velikost", 100);
listView1.Columns.Add("Typ", 80);
for (int pocet = 0; index - pocet >= 0; pocet++)
{
TreeNode[] current = e.Node.Nodes.Find(soubor[pocet], false); //Zde se projevuje chyba
string path = current[pocet].FullPath;
string[] Files = Directory.GetFiles(path);
string[] Directories = Directory.GetDirectories(path);
string[] subinfo = new string[3];
foreach (string Dname in Directories)
{
subinfo[0] = GetFileName(Dname);
subinfo[1] = "";
subinfo[2] = "FOLDER";
ListViewItem DItems = new ListViewItem(subinfo);
listView1.Items.Add(DItems);
}
foreach (string Fname in Files)
{
subinfo[0] = GetFileName(Fname);
subinfo[1] = GetSizeinfo(Fname);
subinfo[2] = GetTypeinfo(Fname);
ListViewItem FItems = new ListViewItem(subinfo);
listView1.Items.Add(FItems);
}
}
Rovnou jsem dávám celý kód pro vytknutí nedostatků. Za pomoc děkuji předem.
index je pocet vecí v poli soubor - pole soubor je soubor odkazů - které jsem ukládal do treeview.Node.Nodes jako text - tedy odkaz,...
Moc se v tom nevyznám a popravdě to ani nechci luštit. Jestli jsi to psal, tak přeci víš, jak odchytit ten node, do kterého chceš potom přidávat. Ten si uložíš do obyčejné proměnné a do jeho dětí přidáš svůj node.
Zobrazeno 11 zpráv z 11.