Diskuze: Neporovnává to char
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
na jakem radku ti to vyhazuje vyjimku?
No, ono to nevyhazuje nic, jen se to pořád tváří, že v tom slově dané písmenko není.
debuggovat asi neumis, co? tak ti muzu poradit vypsani do debugu(ve tvem pripade nejaky mbox) co za pismeno to testuje. z tady toho kontextu ti nikdo neporadi, protoze nikde s pismenem nic nedelas.
V tom, co jsi sem dal chyba není, takže musí být někde jinde. Možná se podívej do té tvojí
metody Nahodne_slovo(), která by ti měla hádám nastavovat proměnnou slovo.
Řekl bych, že proměnnou slovo máš pořád jen jako prázdný string ->
neobsahuje žádné písmeno -> cyklus nenajde písmeno v něm. Jo a btw. je
tu tlačítko na vložení kódu.
Slovo to úspěšně vylosuje, písmenka se taky načítají do proměnné správně. Nevím, co je špatně.
List<string> seznam = new List<string>() { "PAPRIKA", "SLON", "AUTOBAZAR", "BRAMBOR", "MUSTANG", "JABLKO", "SLUNCE", "OSTROV", "POPELNICE", "MRAVENEC", "ZEBRA", "LOKOMOTIVA" };
Random nahoda = new Random();
int cislo;
string slovo;
int score;
int spravne;
int spatne;
int z;
List<char> hadanka = new List<char>();
char pismeno;
char[] pole_slova;
int ano_ne = 0;
public Obesenec()
{
InitializeComponent();
}
private void Nahodne_slovo()
{
cislo = nahoda.Next(0, seznam.Count()); //0-3 >> 0-2
slovo = seznam[cislo];
}
private void Vynulovat()
{
progressBar1.Value = 100;
score = 0;
spravne = 0;
spatne = 0;
z = 10;
slovo = "";
pole_slova = null;
hadanka = null;
}
private void Rozdeleni_na_pismenka()
{
Nahodne_slovo();
pole_slova = slovo.ToCharArray();
for (int i = 0; i < pole_slova.Length; i++) hadanka.Add('_');
foreach (char carka in hadanka) L_pismenka.Text += " " + carka + " ";
}
private void Obesenec_Load(object sender, EventArgs e)
{
L_pismenka.Text = null;
Rozdeleni_na_pismenka();
}
#region Klavesnice_tlacitka
private void B_ě_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ě';
}
private void B_š_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'š';
}
private void B_č_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'č';
}
private void B_ř_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ř';
}
private void B_ž_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ž';
}
private void B_ý_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ý';
}
private void B_á_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'á';
}
private void B_í_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'í';
}
private void B_é_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'é';
}
private void B_ó_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ó';
}
private void B_q_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'q';
}
private void B_w_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'w';
}
private void B_e_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'e';
}
private void B_r_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'r';
}
private void B_t_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 't';
}
private void B_z_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'z';
}
private void B_u_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'u';
}
private void B_i_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'i';
}
private void B_o_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'o';
}
private void B_p_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'p';
}
private void B_ú_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ú';
}
private void B_a_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'a';
}
private void B_s_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 's';
}
private void B_d_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'd';
}
private void B_f_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'f';
}
private void B_g_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'g';
}
private void B_h_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'h';
}
private void B_j_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'j';
}
private void B_k_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'k';
}
private void B_l_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'l';
}
private void B_ů_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'ů';
}
private void B_y_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'y';
}
private void B_x_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'x';
}
private void B_c_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'c';
}
private void B_v_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'v';
}
private void B_b_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'b';
}
private void B_n_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'n';
}
private void B_m_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = 'm';
}
private void B_mezera_Click(object sender, EventArgs e)
{
pismeno = ' ';
}
#endregion
//VŠECHNY BUTTONY PÍSMEN JSOU TAM
private void button2_Click(object sender, EventArgs e) //NEJDE
{
this.Text = pismeno.ToString();
for (int i = 0; i < pole_slova.Length; i++)
{
if (pole_slova[i] == pismeno) ano_ne = 1;
}
if (ano_ne == 1) MessageBox.Show("ANO", slovo);
else MessageBox.Show("NE", slovo);
}
Ehm, tu tvojí databázi slov máš velkýma písmenama a ptáš se jestli
obsahují malá písmenka. Teoreticky by ti mohlo stačit proměnnou pismeno
upravit na velká písmena.
pismeno = pismeno.ToUpper();
Jej, tak to jo Už to
funguje
Dík
Zobrazeno 8 zpráv z 8.