Diskuze: Plynulost pohybu
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Mě to hodilo virus a antivir to blokl.
We winforms pokud je toho na vykreslování hodně je lepší přes doublebuffering (mám někde kus kodu na to pokud budeš chtít), ve WPF by se to stávat nemělo, leda že bys kreslil fakt něco hroznýho
No já si to taky musím povolovat abych spustil vlastní projekt asi jim společnost "Dejvos
programming" nestačí jako věrohodná i když je..
EDIT:povedlo se to vůbec někomu {(["'hrát'"])}?
Jo jasně jestli to někde najdeš tak super každá nová informace se hodí
Jo jasně ale snad až se to nějak vylepší protože jsem to zrovna moc
přehledně nepsal a je pravda že se to při vyšší rychlosti laguje takže
by to asi nikomu nepomohlo
.A pokud si to myslel pro pochopení problému tak myslím že to je jasně
vysvětlený.
do metody draw we winforms (většinou panelu)
//vytvoření bufferu
BufferedGraphics buffer = BufferedGraphicsManager.Current.Allocate(panel1.CreateGraphics(), new Rectangle(0, 0, panel1.Width, panel1.Height));
//ted dostaneš graphics, jak si zvyklej z winforms
Graphics g = buffer.Graphics;
//silně se doporučuje "vyčistit" plochu
g.Clear(panel1.BackColor);
//tady kreslíš
a na záver vykreslíš do panelu a pekně uvolníš pamět
buffer.Render();
g.Dispose();
buffer.Dispose();
tohle zvládne potencionálně hodně, pokud nemáš ve dráw žádnou
logiku, a navic je to jeden z nejkratších možností jak využít double
buffer hodně ostatních
jsou dlouhá a složitá
Zobrazeno 8 zpráv z 8.