Diskuze: Programování deskové hry
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, jestli bude mít hra jen jeden směr (resp. klidně i dva), tak si můžeš uložit políčka do kolekce a když máš pohnout figurkou z x do y, tak si zjistíš index políčka x a pak jen přičteš k indexu y-x, jinými slovy, přičteš k němu tolik, kolik si hodil kostkou.
Můžeš hodit nějaký grafický návrh, jak ta aplikace má vypadat? Jestli půjde políčka nějak hezky vygenerovat programově, tak ti stačí jeden picturebox a budeš jen na něj vykreslovat jednotlivé obrázky.
Mno.. určitě nedělej List pictureBoxů, pokud by sis chtěl vytvářet 60
pictureboxu a do každého cosi vykreslovat, tak si nejsem jistý jak by ti to
WF zvládal vykreslovat. WPF je mnohem výkonější co se vykreslování týče
a ten by s tím neměl takové problémy, ..ale obecně vytvářet 60 kontrolek
je zbytečné.
Nejlepší by bylo si udělat List typu point pro každého hráče, zde by měl
každá hráč uloženy 3 souřadnice, kde má svoje figurky.
List<Point> player1 = new List<Point>();
pak by bylo fajn si udělat ještě další List, který bude znázorňovat všechna políčka, také typu Point
List<Point> policka = new List<Point>();
Následně ti už jen chybí si udělat funkci pro vykreslení políčka, která bude vykreslovat políčko na jeho Point pozici a stejně tak figurku, jehož barvu můžeš nastavit pro každého player1, player2.. zvlášť. List policka bys měl samozřejmě seřazen tak, jak vede cesta ve hře, tedy na indexu 0 startovní pozici a na indexu policka.Count poslední políčko. Při posunu například o 3 políčka, si posuneš figurku ze stávající pozice o 3 místa indexu v listu policka kupředu. Určitě použij jen jeden pictureBox ale.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.