Diskuze: Quiz hra - otázky a odpovědi
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Otázky a odpovědi jsi dej do nákeho listu-pole nebo do náke databáze
nebo do nákeho souboru a zněj budeš otázky načítat potom jenom
naprogramuješ něco čemu se dá řikát "smička" pojede dokud nevložíš
špatnou odpověd. A jestli to chceš mýt jako profesionál udělej to
kompletně objektově ať je to přehledné a lehce rozšířitelné
Dělat třídy pro jednotlivé otázky a odpovědi mi přijde trochu
overkill, vzhledem k tomu, že mě nenapadá co by jsi do té třídy mohl dát
kromě stringu.
Osobně bych udělal třídu do které bych dal otázku, list možných
odpovědí a označení správných odpovědí.
Nechci být "rejpal", ale SMIČKA úplně tříská do očí a rozdíl mezi MÍT a MÝT je kurňa obrovský. Na češtině ve čtvrté třídě jsi asi pozor moc nedával, že? Slova jako "nákeho" nebo "náky" se v češtině vůbec nevyskytují... Používá se "nějakého" a "nějaký"...
Je možno vícero řešení, já bych problém asi řešil takhle:
Otázky i odpovědi bych si dával do jednoho souboru, kde na prvním místě by
byla otázka a pod ní by následovaly čtyři odpovědi. Náhodně bych
vygeneroval otázku (její index i v souboru je dělitelný
číslem 5) a pak bych náhodně generoval odpovědi z intervalu
<i+1; i+4>. Již vygenerované odpovědi bych si ukládal
do pomocného pole. Pokud by aktuálně vygenerovaná odpověď byla elementem
tohoto pole, pak bych odpověď generoval znovu (např. pomocí cyklu do-while).
Mělo by to tu výhodu, že by jsi nemusel při rozšiřování své aplikace o
nové otázky a odpovědi zasahovat přímo do zdrojového kódu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.