Diskuze: TheExitor
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tak to vypadá dobře, dělám podobný projekt s jménem ZTER
Najdeš ho také v Ikubátoru
Menu máš pěkné,ale čekal jsem toho víc než jen napsané MENU a
pozadi...¨
Sepsáné to máš ale jak ten engin nebo ta hra jak říkáš vypadá nikdo
nevííí..to i já se můžu rozepsat jak dělám na enginu, namlauju si menu
aby se neřeklo a hodim to sem
Nic proti, ale na nějakém
herním foru by tě každy zdrbal že nic nevidí z enginu jen MENU
Do konce týdne přibudou určitě obrázky A i nějaké "hratelné" demo
. Tohle je inkubátor, nemá
představit hotový produkt
Tak to se moc teším, protože podle popisu to vypadá zajimávě...
Je to běh na dlouhou trať . Každopádně jak říkám do konce týdne bych měl schopný dodat
hratelné demo, kde se bude moct pohybovat,svítit si (světlo je zatím
čtvercové a prozatím tak zůstane). Střílet a snad i nějaká první
umělá inteligence. Chci si prostě vytvořit něco, co budu moct použít
vícekrát, bude to univerzálnější a také konečně vypracovat něco
pořádnějšího
.
PRO VŠECHNY
Zapomněl jsem dodat jednu věc. Hra / Engine tvořím v C# a frameworku
MonoGame -> náhrada za XNA. Když bude engine hotov (on nikdy nebude), tak
se může přpravit port na další systémy a to Windows 8 Metro, s menší
snahou Android a trochou větší snahy iOS . MonoGame je na to tak dělaný
Ok sory, to chápu Tak ať
se ti to všechno podaří dotáhnout do konce
Není za co se omlouvat Já
bych reagovla možná podobně
Teď to vypadá slibně, uvidím co stihnu a pevně věřím že tentokrát to
dotáhnu i do nějakého pěkného konce
Tak ohlašuju pokrok možná nepokrok. Tento týden jsem možná nasliboval více než jsem byl schopný stihnout... ve škole se asi zbláznili a neměl jsem moc času.
Každopádně učitel pochválil za objektový návrh ačkoliv sám ještě
sem tam vidím velký škrábance na návrhu ...
Pondělí
"Jádro je asi hotový " . O
hodinu později .... "Ne není"
Jádro bylo opět mírně upraveno. Engine tedy nyní podporuje více vrstvé Tiles. Podpora Tiles , herních objektů je více univerzální.
"MessageBox a PopUp okna jsou děs" -> ano tohle je nejhroší část. Pokud vydám v blízké době první Alpha verzi Z-Enginu tyto PopUp okna tam nebudou. Potřebuju aby byly pravděpodobně asynchronně nebo nějakým způsobem aby jejich použití byl o co nejblíže k tomuto
PopResult result = PopUp.Show("Ahoj já jsem vyskakovací okno s 2 tlačítky");
Aktuální použití radši ani neukážu . Řeší se to přes dva eventy,
následně ještě jedním callbackem .. no hrůza..
Demo co to umí a neumí nepošlu zatím dnes. Ale snad přiští týden ano. Zatím posílám obrázek který ukazuje část class diagramu a jeden obrázek z testování.
Jen dotaz k tomu navrhu, z toho screenu mi to prislo, ze objekt najednou nemuze byt zaroven osvecovatelny a pohyblivy, protoze jsou to dve ruzne tridy, je to tak?
Hmm no jo vidíš :[ Zapomněl jsem mu implementovat rozhraní... ono teď
jsem to kvůli škole psal rychle a nyní o víkendu na to sednu pořádně ... MovableGameObject je pozůstatek
z minulejší verze, jestli se dá mluvit o verzích
... ten zmizí a bude fungovat
jinak anebo tam možná ani v základu nebude.
Obecně, pokud chci aby objekt mohl být osvěcovaný implementuju mu
ILightableObject nebo podědím z LightableObject. Je to můj
první pokus o komplexnější návrh tak aby byl i univerzálnější
Zobrazeno 12 zpráv z 12.