Diskuze: Time Machine
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Proč používáš Form + XNA + Mono zároveň? Nedává mi to moc smysl. No,
jsem na to zvědavý a držím palce
Pokud vím tak Mono s Formy jdou propojit ještě hůř než XNA + Form
Já se to nesnažím nějak shazovat - ale zajímá mě, proč to tak děláš?
Pretože s Windows Forms neviem až tak dobre ale s XNA/MonoGame viem pomerne dosť dobre pracovať. Viem, využívať akcelerovanú grafiku v editore je trochu neprirodzené ale pracujem v tom v čom sa mi pracuje dobre.
A hra poběží čistě třeba jenom na Monu? Pak bych to asi chápal
Jinak jsem zvědavý co vyrobíš ty Já jsem teď bohužel trochu přestal dělat na tom enginu a díyk
tobě mě to opět nakoplo
Co
bude umět a neumět máme zhurba stejné
Já se ještě tedy snažím o
světlo. Možná ho ale zruším.
Jen taková otázka (pokud neoodpovíš nevadí). Jak jsi vyřešil správu obsahu grafiky,fontů,zvuků ? Udělal jsi nějakou "banku" a poté přidáváš jendotlivým komponentám odkazy ?
Ja to budem mať tak že pri načítaní toho XML sa budú načítať textury ktorých cesta bude priamo obsiahnutá v tom XML súbore a potom tú texturu/font/zvuk predám v konstruktore tej komponente.
Ano, vím co je Mono, taky v něm něco málo dělám
Jo tak to máme podobné
Já tedy zatím plním vše přímo z "banky" tedy třídy která představuje
veškerý obsah hry a předávám to kontruktorům. Ještě jeden dotaz
Řešil jsi nějaké MessageBoxy
/ PopUp okna ?
S tím jsem se vcelku trápil a stále to nemám pěkné řešení :[ Jak vypadá tvoje použití ? Já se snažím docílit použití jako je ve Formech tedy něco ve stylu
PopUpResult result = PopUpDialog.Show("Exit ?",PopButtons.YesAndNo);
if(result = PopUpResult.Yes)
this.Exit();
Zatím to mám bohužel přes callBacky, musím zmrazit Updaty komponent. No
není to zatím pěkný
Presne tak to robím aj ja. Inak je skvelé že sa môžem takto s niekým
porozprávať. Z môjho okolia neprogramuje úplne nik, a preto si myslím že
devbook je super
Neboj, za pár dní ich tu pár dám, ale budú to len textury, nie hotové mapy,...
Takže rád by som upresnil ako to s projektom momentálne vypadá:
Engine - 80%
Editor - 0% - Idem ho spraviť nanovo, pretože ten starý bol
zlý
Príbeh - 65%
Grafika - 45% - Zistili sme že toho bude treba viac
Animácie grafiky - 20%
Hra tento rok vydaná pravdepodobne nebude.
Zobrazeno 21 zpráv z 21.