NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
tomasd49
Tvůrce
Avatar
tomasd49:13.2.2015 19:12

Ahoj, mám dotaz ohledně Unity. Chci v jazyce C# vytvořit pole objektů určité třídy, do kterého bych naházel objekty podtříd té třídy, a nakonec je přidat do scény. Je lepší pro tento účet vytvořit pole klasických objektů nebo GameObjektů? Nejsme si jistý, jak je to u GameObjektů s dědičností, jestli může být jeden objekt být potomkem druhého. U normálních objektů je zase problém s jejich vytvořením, protože Unity se nelíbí slovíčko "new" (Píše: You are trying to create a MonoBehaviour using the 'new' keyword. That is not allowed...). Dá se to sice obejít, jenže objekty vytvořené touto cestou nemůžu přidat do scény (nejsou to GameObjekty).
Budu rád za jakoukoli radu.

 
Odpovědět
13.2.2015 19:12
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.