Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:27.8.2017 21:29

Ahoj, potřeboval bych skript na zjištění skriptů který určitý objekt používá..

Najde objekt (např. jméno "stůl)
Získá všechny skripty
Vypíše všechny názvy skriptů

Odpovědět
27.8.2017 21:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Acerik
Tvůrce
Avatar
Acerik:27.8.2017 21:58

Ahoj, bude to vypadat asi takto

PromennaSkriptuCoChces = GameObject.Find("JmenoObjektu").GetComponent<JmenoSkriptuCoChces>();
Nahoru Odpovědět
27.8.2017 21:58
“Every programmer is an author.”
Avatar
Neaktivní uživatel:28.8.2017 0:38

to ale vypíše určitý skript..
Já potřebuju vypsat všechny názvy skriptů (ale já ty názvy nevím)

Nahoru Odpovědět
28.8.2017 0:38
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel:28.8.2017 5:11

k tomu je dokumentace
nebo jeste ve vs click pravym na nazev classy a je tam neco jako peak to source code nebo tak neco.

Editováno 28.8.2017 5:13
Nahoru Odpovědět
28.8.2017 5:11
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:28.8.2017 6:16

zkus to takto

var scripts = gameObject.GetComponents(typeof(MonoBehaviour) as MonoBehaviour[];

já to ale nikdy nepoužil, vždy jsem se odkazoval na script který je znám.
prozradíš nám k čemu to potřebuješ ?

Editováno 28.8.2017 6:17
 
Nahoru Odpovědět
28.8.2017 6:16
Avatar
Neaktivní uživatel:28.8.2017 10:50

Modifikuji si hry které někdo udělal..
Hlavně potřebuji C# (js tam nefunguje)

Editováno 28.8.2017 10:52
Nahoru Odpovědět
28.8.2017 10:50
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Neaktivní uživatel:28.8.2017 11:03

myslím že nefunguje.. ale to získá jen MonoBehaviour.. jsou tam skripty jakože BearAI : HostileWildlifeAI

HostileWildlifeAI : BasicWildLifeAI

BasicWildLifeAI : NetBehaviour, IInterpTimedE­ventReceiver

a takhle.. takže to nenajde tyto skripty třeba...

Editováno 28.8.2017 11:03
Nahoru Odpovědět
28.8.2017 11:03
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
dez1nd:28.8.2017 11:25

Nikde nic nenacházím, mohl by jsi sem hodit důvod proč to potřebuješ, určitě se tady najde někdo kdo tě navede na lepší cestu.

 
Nahoru Odpovědět
28.8.2017 11:25
Avatar
Neaktivní uživatel:28.8.2017 12:20

No snažím se upravit hru.. (nemám ji v Unity, kéž kdyby existoval program Release of game -> Unity)
A nevím co třeba objekt "Bear" obsahuje za skripty.. Třeba si chci toho medvěda poupravit tak potřebuji zjistit co tam jsou v tom za skripty

Nahoru Odpovědět
28.8.2017 12:20
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
dez1nd:28.8.2017 12:28

kdyby existoval program Release to Unity tak by to bylo pro vývojáře pěkne na h*vno protože by každej mohl jejich sw otevřít a volně upravovat. A v čem máš tu hru ?

 
Nahoru Odpovědět
28.8.2017 12:28
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Neaktivní uživatel:28.8.2017 12:43

No upravuji přímo Assembly dll

Nahoru Odpovědět
28.8.2017 12:43
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
dez1nd:29.8.2017 11:30

jestli se nepletu každý script na objektu je komponenta, stejně jako character controller nebo rigidbody že ? v tom případě stačí vyhledat všechny componenty na objektu a máš co si chtěl ne ?
nešlo by aplikovat něco ve smyslu

foreach(var component in mujObjekt.GetComponents<Component>())
{
    Debug.log(component);
}

?

 
Nahoru Odpovědět
29.8.2017 11:30
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 12 zpráv z 12.