NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Unity3D (C#) Pole pro uchování objektu a počtu

V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Aktivity
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
dez1nd:20.10.2017 10:21

Zdravím,

bojuji s polem ve kterém chci uchovávat předmět(GameObject) a jeho počet(int).
Mám připravenou metodu která mi buď předmět uloží do pole(pokud tam již neexistuje), nebo zvýší jeho počet.
Momentálně to řeším tak, že mám 2 listy jeden pro předměty a druhý pro jejich počty, ale to se mi moc nelíbí.
Můžete mě někdo nakopnout správným směrem ?

 
Odpovědět
20.10.2017 10:21
Avatar
Odpovídá na dez1nd
Luboš Běhounek Satik:20.10.2017 10:40

Možností je spousta, která bude nejlepší záleží na použití - můžeš si množství ukládat u předmětů, pokud to dává smysl, jinak můžeš třeba použít Tuple nebo si na to napsat vlastní třídu, která bude mít v sobě typ objektu a množství
Nebo Dictionary a jako klíč objekt a jako hodnota množství, těch způsobů je spousta :)

Editováno 20.10.2017 10:41
Nahoru Odpovědět
+3
20.10.2017 10:40
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.