NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Jan Ďurkáč:9.3.2019 17:31

Ahoj, dělám klasickou hru (raketu a asteroidy) v kódu níže, mi při nárazu rakety do asteroidu vybouchne asteroid a spustí se animace/particles a zvuk ale co už nejde, je že nevybouchne raketa. Ano musím ji označit ale už nevím jak.

public class DestroyByContact2 : MonoBehaviour
{

public AudioClip impact;
AudioSource audioSource;
public GameObject explosion; // drag your explosion prefab here

void Start()
{
audioSource = GetComponent<Au­dioSource>();
}

void OnCollisionEn­ter(Collision collision)
{

if (collision.ga­meObject.tag == "Asteroids") {

GameObject expl = Instantiate(ex­plosion, transform.position, Quaternion.iden­tity) as GameObject;

audioSource.Pla­yOneShot(impac­t, 0.7F);
Destroy(colli­sion.gameObjec­t); // destroy the grenade

Destroy(expl, 5); // delete the explosion after 2 seconds
}
}

}

Zkusil jsem:

Chci docílit: Snažím se dosáhnout toho, aby při kolizi dvou objektu asteroidu a rakety se vytvořil výbuch a přehrál se zvuk.

 
Odpovědět
9.3.2019 17:31
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.