Diskuze: XNA - Vše jako komponenty, Ano nebo ne ?
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Není náhodou rychlejší než třída struktura?
Využívat GameComponents nemusíš, pokud všechny ty vlastnosti třídy GameComponent nepotřebuješ, podobně jako spoustu jiných věcí v XNA.
Lehce víc paměti ty objekty seberou, takže na malé objekty bych to dokonce nedoporučil, rychlost by snad tak moc ovlivněná být neměla.
Ve své rozdělané hře mám dokonce některé prvky (třeba políčka mapy)
jako obyčejný struct .
Záleží na použití, někdy mohou být struktury rychlejší, ale někdy i
pomalejší .
Dobře, spíš nad čem tápám je třída prostě pro letící objekty jako střely apod. Mám to tedy udělané jako "klasickou" třídu, kde poté ručně volám Update a Draw.
Ne, to určitě ne. Můžeš si udělat komponentu hráč, ten bude pak handlovat i svoje střely co vystřelil. Ale určitě ne komponenta střela.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.