Diskuze: XNA vs. Unity 3D
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Podle mě je lepší napsat si s dobrým pocitem vlastní engine než používat ten co ti poskytuje Unity, přece jen je to mnohem lepší a zajímavější zkušenost. Na druhou stranu není špatné naučit se používat unitácké prostředí.
Mě celkem dost láká to unity díky té jednoduchosti. Většina věcí už je hotová atd. Asi by to urychlilo vývoj a navíc by tam mohlo být plno věcí navíc, jako třeba fyzika atd. Ale zase jak píšeš, je dobré napsat si vlastní engine... Asi mi to dá víc. Zase říká se, že XNA je mrtvé...
Jen si říkám, že by možná bylo lepší napsat si to od základů a
alespoň pochopit všechno to okolo. Možná bych z toho měl větší radost
Vždycky mě bavilo hrabat
se v základech.
Nebo můžeš zkusit Mogre, fyzika se tam dá také lehce napojit a zvukové knihovny taky.
Že je XNA mrtvé znamená jen to, že se už nebude dál vyvíjet, ale to,
co existuje teď se dá používat docela hezky a základy jsou všude stejné,
takže ty zkušenosti pak přeneseš jinam
Vím, že mě to dost zpomalí a nebude to tak kvalitní, ale bude to poté celé moje práce. Asi zkusím to Unity a přitom budu průběžně psát ten svůj engine. Část už mám rozpracovanou. Poté podle toho, co se mi bude víc zamlouvat.
(Luboš Běhounek Satik)
O tom Morge sem ještě neslyšel. Podívám se na to.
Dělali jsme v Mogre MMO hru Rubikon, nějaké ukázky (+spousta keců) jsou třeba tu: http://www.youtube.com/watch?…
Engine uměl i zvuky a fyziku, třeba jsme tam na kopci vytvořili hromadu
obřích pomerančů a kutálely se parádně dolů
Teď jsem viděl, co si dal za příspěvek do toho společného projektu a přesvědčilo mě to. Zkusím to Mogre. Unity se mi nějak nelíbí. Vypadá to skoro jako blender jen s větší možností skriptování.
Zobrazeno 11 zpráv z 11.