Diskuze: Zobrazení Sprite pomocí C# v Unity
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To znamená vzít sprite z Project a přesunout do Hierarchie a pracovat s ním jako s GameObject což je prefab? Trochu se mi ty pojmy ještě pletou. Už jsem si naprogramoval kostku pro hru. Teď se snažím pomocí zobrazení sprite, aby se na displeji zobrazil obrázek s hodnotou kostky.
Z diskuze na Unity mi někdo poslal tento odkaz https://docs.unity3d.com/….Create.html . Ale taky se mi zdá, že to není úplně to, co jsem chtěl.
Tak už mi to jede ,jak chci. Pomocí tvé rady a spousty pokusů začínám chápat ty rozdíly mezi Sprite a Prefab, a jak ze Sprite udělat Prefab apod. Moc díky !!!
Sprite je jen gameObject, stejně jako Cube, Plane nebo Box.... Aby jsi mohl tento gameObject spawnout ve hře a mít ně něm nějaké scripty, musíš v Hierarchii Projektu vytvořit Prefab a tebou vytvořený gameObject do něj přetáhnout myší. Tím vytvoříš požadovený prefab, který můžeš instanciovat metodou co je nahoře.
Je to super, když mi vše začíná fungovat a zapadat do sebe. Myslím, že
už umím vše pro scriptování logiky mé hry, vkládání obrázků,
animování spritů. Ještě se budu muset naučit práci se zvuky a vytvoření
Úvodních stránek hry, tzv. Uživatelské rozhraní. Mohu se zeptat, kde je
ten Editor, kde se dá nastavit pro hru základní vzdálenosti, časy
apod.?
Taky slovo Spawnout slyším poprvé
Taky se chci zeptat, že list má jen jeden řádek, že? Nemůže jako pole vytvořit vícenásobné pole. Taky do pole se asi nedají vložit dvě hodnoty např. toto: (6, 7). Jedině formou vložení Vector2. Ale to už je celý vector, já jsem chtěl uložit do polí jen hodnoty x a y. Tak jsem to vyřešil vytvořením vícenásobného pole, kde nahoře jsou x hodnoty a dole y hodnoty.
Jestli se nepletu ano, ale můžeš si napsat vlastní třídu a poté udělat List této třídy jako list objektů. (pro představu list jako seznam lidí, kteří mají rozdílná jména, věk, výšku atd...)
Aha Vidíš. Máš na mysli vytvořit třídu s vlastními mnoha proměnnými (jakožto prvky polí), a pak volat z GameManagera ty proměnné? A pak by to vlastně mohlo být cokoli.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.