Diskuze: Animace
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 23 zpráv z 23.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nemáš tam někde ikonku Change sprite? Tam se nastavuje Image speed.
Jo change sprite tam mám, asi jsem zapoměl nastavit image speed (Já jsem debil), dík
Tak jsem nastavil change sprite na ten druhej
subimage: 0
speed: 30 a nic... Je to dobře?
Tak máš to Change sprite ve stepu nebo v nějaké jiné události, co se stále volá a stále to nastavuje ten první subimage a než se stihne přepnout, nastavíš ho znovu.
Jo mám to ve stepu. Tak to předělám. Dík, žes ještě nešel spát
Ještě milidotaz. Mám prostě neviditelný objekty, od kterých se
zmíněný objekt odráží.
v Create má hspeed = -2.
Pak při kolizi má image_xscale *= -1
Potřebuju, aby se otočil. (hspeed *= -1)
Jenomže na tý zarážce zůstane viset. Jak mám udělat, aby ta kolize trvala
jenom ten okamžik, kdy se toho dotkne? (Nechce se mi nastavovat alarm, určitě
to jde i jednodušeji)
Mylíš jako bounce??? Fakt nevim proč, ale mě to při kolizi kolem toho
odrážecího objektu začne kmitat... , zkusim s tim něco provést
Při kolizi s objektem tam dej akci bounce, ta na 100% funguje.
teď je zase problém s image_xscale. Sice se to odráží ale to xscale kolem toho kmitá, takže to pak mezi tím dělá skoky. Co s tím?
U toho bounce mi připomíná mojí první hru . Multiplayerka, něco jako
Kostrón, a upřímě se při té vzpomínce směju
, to byla hra.....
Tak mimo kolizi je objekt po dobu, dokud kolize nenastane. Takže normálně do step. Pokud chceš přece jen podmínkovat, tak něco takového:
if (!place_meeting(x,y,obj))
Zase vymýšlíš nějakou zbytečně složitou hloupost, napiš co potřebuješ udělat, ptát se kdy objekt není v kolizi mi moc nedává smysl.
Už nic, přemýšlel jsem nad vaším tutoriálem se smykem, udělal jsem
virtuální silnici a myslel jsem, že by z ní hráč nemohl vyjet. Ale je mi
jasné, že by to bylo příliš těžko uhratelné, takže díky za pomoc
V tom případě se omlouvám, tady to smysl dává. Použil bys to, co radí
davos. Je to docela dobrý nápad na hru mimochodem V klávesách vlevo a vpravo se
přičítá direction a image_angle nějak o 1 myslím. Když budeš přičítat
víc, bude lépe zatáčet. Další ulehčení zajistíš zvýšením toho
friction co se nastavuje nějak na 0.05 myslím že v Create, když dáš 0.2,
nebude to tolik ujíždět. Udělal jsem to hodně názorné, aby každý
viděl, že to opravdu smykuje
Jojo, už to mám dost rozdělaný. Místo úhel spritu jsem tam dal
rychlost, naházel jsem tam stromy a taky aby to mělo pomalý rozjezd, akorát
jsem zapomněl nastavit, kdy to zrychlování mužete zastavit, takže se
rychlost neustále zvyšuje, což je dost sranda, protože když to jede
rychlostí víc než 4000, tak už to za sebou dělá jenom čtverečky asi 5cm
od sebe vzdálený
Mimochodem, ještě k tomu, cos napsal: Čím hůř to bude zatáčet, tím
lepší, protože to bude těžší , stejně tak to klouzání.
i bych to dal níž, aby to
víííííííc kkkllllloooooooooouuuuuuuuuzzzzaaaaaalllllooooooooooooo!
Zobrazeno 23 zpráv z 23.