Diskuze: Generovaní místnosti
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jestli ty čtverce jsou finální podoba, tak by nemělo být těžké
je generovat náhodně.
Myslíš kod nebo algorytmus?
Já tady http://www.itnetwork.cz/…memaker-ohen mám taky místnost
na generování, (prostě for cyklus, a umístuješ díky velikosti) to nebude
ten problém. Druhá část je algorytmus kterej ti zajistí aby místnost byla
použitelná, to by mohl být těžší oříšek.
BTW nebylo by lepší dovolot další skok právě tehdy když je hráč v
kolizi ze stěnou (a muže se odrážet) a ne pokaždý když se dotkne mu
povolit skok a díky tomu se umí odrážet i ve vzduchu? (aspon co jsem
pozoroval)
Přečti si tenhle článek: http://www.itnetwork.cz/…eho-bludiste
a podle něj můžeš napsat algoritmus pro vygenerování tvé místnosti.
Jediné kritérium, které může způsobit úplnou nehratelnost je podle
mě
zaplnění. Takže stačí nastavit pravděpodobnost vytvoření zdi na 1/3 až
1/4.
To by mělo stačit. Případně jen upravit tu pravděpodobnost.
Tak jsem to zkoušel a ideální je normálně 1:2 a hodně zaplnit
místnost.
Asi takhle:
http://uloz.to/…/parkour-zip
Myslíš jako článek? To je lemonkova fyzika, ať ji klidně přidá.
Zkusil jsem zakázat ten skok ze vzduchu a je to pak
pekelný mazec projít některé typy místností.
Uložto se nějak podělalo..
Nový link na tu verzi se zakázaným vzdušným kung-fu:
Zobrazeno 12 zpráv z 12.