Diskuze: Jump ball, hra ovládaná jediným tlačítkem
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 11 zpráv z 61.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Měsíc je sice stejný, ale můžeš přeci měnit minimálně barvu kostek
Dobře, dám na začátku room start a with chance 1:2 změnit sprit u objektů stěna atd..
To ne, nesmí to být náhodné. Každý level musí vypadat jinak, aby si
hráč řekl: "Hele, jsem dobrý, jsem teď v dalším levelu a ten je
červený, jaký bude asi další?". Když to bude náhodné, přijde o
překvapení protože kostky bude znát z předešlých pokusů
A nemusí to být přeci jen kostky, můžeš přeci udělat třeba level kde
místo kostek budeš v roji meteoritů nebo se budeš muset vyhýbat troskám z
kosmických lodí. Chce to fantazii, aby bylo ve hře stále něco nového, hra
není jen samotný engine, musí stále přinášet nové zážitky a nejlépe
vyprávět nějaký příběh. Bývá oblíbené zobrazovat mapu (třeba kde je
míček teď) a podle toho ztvárňovat lokace. Mohl bys začít v továrně na
hračky a vyhýbat se já nevím třeba ostatním hračkám, regálům,
strojům, potom letět přes ulici, vysvětlit jak se dostaneš na měsíc atd.
Vyprávět příáběh. Létat mezi kostkami co náhodně mění barvu je nuda
Dobře, to mě čeká spousta práce... Kostky se budou ale měnit v určitých internalech, protože 30 sad kostek bych dělal měsíce...
Ještě k tomu příběhu:
Tam jsou ty videa, který jsem ještě nedodělal....
Tyhle první díly jsou na příběh dost chudý, to vim, ale příběh udělám
až úúúúúplně nakonec, ale místo těch videí by byla paměťově
snažší ta mapa. Udělám nějaký návrh.
1. návrh mapy:
http://www.darkmagic-dostahuj.unas.cz/files/map.bmp
Tak ne, omlouvám se
http://www.darkmagic-dostahuj.unas.cz/files/map.zip
Vypadá to zajímavě =)
Už vyšla ?
Zobrazeno 11 zpráv z 61.