Diskuze: Lightblock
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 7 zpráv z 57.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nejdřív jdi do kuchyně, vysyp na zem hrách a hodinu na něm kleč. To za ulož to. Tak, a teď ke hře. Hlavní menu je ošklivé. Je fajn že jsi se pokusil o dynamiku, ale to nefunguje když to má všechno stejnou barvu a slejvá se to do sebe. Myslím že by jsi udělal mnohem líp, kdyby jsi na pozadí jebl statický obrázek. Nějaký concept art co má něco společného se hrou. Případně k tomu přidat hezky nastylovaný a animovaný název hry.
Dááále, tlačítko fullscreen nefunguje jak má. Fulscreen se zapne když na něj kliknu, ale očekávám že když kliknu podruhé, tak se zase vypne.
Potom, kombinace černé a bílé (mise/hra) je napřesdržku.
Jediný co ti můžu pochválit je vlastně samotná hra. Herní mechanismus je chytlavý a musím říct že jsem to chvíli celkem zaujatě hrál. I přes to mám ale pár tipů.
1. Zobrazení mise
Je neskutečně otravné pořád přepínat mezi misí a hrou. Vykresli cíl
mise někde v rohu, aby byl na očích.
2. Špatné sestavení kostiček.
Když už udělám chybu a nalepím na sebe všechny kostičky, hra by mohla
sama zobrazit hlášku že jsi prohrál a nabídnout restart. (Ale opovaž se
použít show_message byť jen v alfa verzi, jestli to tam jebneš tak si hru
stáhnu, nahraju na flešku a tu ti pak profasuju to prdele takovým způsobem
že budeš mít z úložných zařízení do konce života fóbii.)
Nakonec dodám že pokud to nějak rozumně graficky sjednotíš, může z toho bejt parádní hříčka hodná i mobilního hraní. (když krapet upravíš ovládání samozřejmě)
Děkuji za objektivní kritiku. Všechny problémy co píšeš se pokusím opravit. Ulož.to používám zatím jen dočasně, dokud nevytvořím updater. Neboj show_message nepužiju, nemám ho moc v lásce.
Na uložto se vyprdní, použij dropbox, copy nebo google drive. Všecko
zadarmo a je do dneska dá se říct standard mezi vývojářema co nemaj
vlastní místečko na webech (a ostatně i u těch co ho maj) Krom toho že je
to profesionálnější, je to lepší i v případě že se budeš chystat se
hrou do světa. Z uložta ti to budou těžko stahovat když nebudou vědět na
co kliknout
Tak to je špatné... jak potom čekáš, že ti případný zájemce/vývojář s hrou pomůže, popř. na ní cokoli udělá?
Je na čase tu chybu napravit.
Ps: Mám teda radši mercurial než git, ale tobě to může být jedno,
takže buď GitHUB, Bitbucket nebo SourceTree.
Zobrazeno 7 zpráv z 57.