Diskuze: Podmínka pro sprite
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Opět nerozumím tvé otázce, ale ke spritu objektu přistupuješ pomocí proměnné sprite_index.
Mám postavu a chci různé spraity - doleva + stojící, doprava + stojící. No a všechny jsou animace - takže pokud bych je volal pořád, tak by se zobrazoval jenom první obrázek - něž by se to přehrálo někam dál, už by to bylo zavolané znovu. Takže to potřebuji zavolat jenom při neshodě,...
Jo, tenhle problém se tu také řeší pořád Způsobů je mnoho, ale asi se
stačí jen před změnou zeptat, jestli už tam ten sprite není, ne?
if (sprite_index != sprite_vlevo)
sprite_index = spr_vlevo;
Tak to chci samozřejmě udělat - ale jak? Dělám v tom poprvé - kdybych
uměl psát pomocí kódu, dělalo by se mi lébe.
Ale i tak - jak to mám udělat
pomocí GM ikonek - var?
Ikonky snad ani nepoužívej V záložce control máš Execute code ikonku, do té dej kód co jsem
ti výše poslal.
Děkui - to se mi bude mnohem lépe programovat...
Zobrazeno 8 zpráv z 8.