Diskuze: Pohyblivé HUD
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Musíš při pohybu hráče pohybovat i HUD. Jednotlivým prvkům HUD vždy nastavíš pozici jako má hráč +/- nějaký posun, aby se zobrazili tam, kde mají.
Máš přímo nějaký kód??? nejsem moc profík víš... takže kdyby si mohl byl bych rád.. díky
No, dejme tomu v nějakém pseudo kódu. Takhle jsem to dělal v XNA, ale tam jsem myslím vyvolával události.
class Player{
Point position = (x, y);
Move(...){
...
hudelement.onPlayerMove(...);
}
}
class HUDelement{
Point posun = (x, y);
onPlayerMove(...){
this.position = player.position;
position += this.posun;
}
}
No děkuji.... ale vůbec se v tom nevyznám jak říkám nejsem v tom
zaběhlý. Zkusím to nějak vykoumat, každopádně mockrát děkuji
Tady skoro ani nemusíš umět programovat abys tomu rozuměl, stačí si to
přečíst
No stejně to nechápu
hele máš zkušenosti s Game maker Studio?
Můžeš to vyřešit takhle.
draw_text(view_xview[0], view_yview[0], "AMMO");
Způsob, který popisoval Jiří lze provést takto.
draw_text(objekt_hrace.x, objekt_hrace.y, "AMMO");
Pokud máš Ammo HUD řešeno jako objekt tak mu do step eventu stačí dát:
x = view_xview[0];
y = view_yview[0];
Zobrazeno 10 zpráv z 10.