Diskuze: Postava z viac objektov
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Co ty nohy a ruce dělají?
Ahoj,
odkazuješ se na objekt a ne na adekvátní instanci.
Použij:
if (instance_number(obj_zombie) > 0)
{
inst = instance_nearest(x,y,obj_zombie);
x = inst.x;
y = inst.y
}
Hodně zdaru
Dakujem. Velmi mi to pomohlo a uz to funguje.
"V tom jednom objekte som to nechcel robit pretoze kazda cast tela zombiho sa otacala inak"- napriklad animacia ruk nebola urobena spritami ale uhlom obrazku.
Lucky má pravdu, použij knihovnu Xematrix (http://gmc.yoyogames.com/index.php?…) pro velmi výkonné
výpočty s vektory (to co děláš ty je prakticky to samé, akorát problém
příliš zjednodušuješ na úkor výkonu). Zombie je v reálu jen jeden objekt
a tak by to mělo být i ve tvé 'hře'. Ušetříš drahocenný výkon a něco
se přiučíš
PS: Můžeš mi ticknout odpověď jako akceptované řešení, věř že to
potěší.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.