Diskuze: Problém s image_angle
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jak máš natočeného panáčka ve spritu? Popřípadě tohle znáš? http://goo.gl/P7WjTH
Lucky ujmi se toho
řekl jsem mu, že na tohle už nemám čas.... používá můj starý (ca. 3
roky) combat system ve snaze stvořit "RPG". Panák se vykresluje podle mého
nového animačního systému.... Je natočený tam, kam hráč jde, animuje se a když hráč nic
nedrží otočí se směrem dolů (koukám, že to ale nějak rozbil). Já toho
h4x0ra varoval, že je to napsané špatně...
Dir určuje směr natočení.
Připrav se na maturitu z oboru chůva.
Hodně zdaru (zejména Luckymu)
Jop a už i vidím, jak to rozbil...
V tom 'skriptu' co jsi tady postnul, nastavuješ image_angle hráči (jelikož
ot voláš z něj), to je ovšem
m blbost.
Navíc jsem ti to psal jasně:
Tedy žádné sword_left/right/up/down omg.
Sprite, který tomu budeš dávat, bude obsahovat pouze 1 image, meč natočený doprava (0 stupňů podle GM)
Jinak vyšší ofc.
Já tohle kdysi neuměl (chyběl nápad i znalost syntaxe, tak proboha neopakuj moje chyby...) a tak jsem to napsal takhle prasácky (je to přísně teoreticky funkční).
... Co je na tom tak složitého?
Zobrazeno 6 zpráv z 6.