NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Mezinárodní den IT společnosti je tady! Pouze nyní můžeš získat 90 % extra kreditů při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem AJTACI90. Tak neváhej!

Diskuze: Problém s posunováním

V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Aktivity
Avatar
Beny
Neregistrovaný
Avatar
Beny:27.1.2012 17:37

Mám takoví problém. mám dělám jednoduchou hru ale narazil jsem na problém. mám uděláno pomocí Draw takový seznam kolik surovin mám a přičítají se další. Ty informace mám nahoře v roomu a mám nastavený view . Ale jenomže když s postavou hýbu tyto informace zůstanou stát a nepohybují se s postavou. tak nevím jak to mám udělat aby se posunovali tak aby byli pořád nahoře v roomu ale musí se posunovat s postavou.

 
Odpovědět
27.1.2012 17:37
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:27.1.2012 18:07

Již se to tu řešilo několikrát, např. v tomto vlákně (viz můj příspěvek na konci): http://www.itnetwork.cz/index.php?…

Nahoru Odpovědět
27.1.2012 18:07
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
:27.1.2012 18:46

Jo, to je dobrej základ.

Dej prostě step a jump to position
x = view_xview[(číslo pohledu] +(posunutí);
y = view_yview[číslo pohledu] +(posunutí);

 
Nahoru Odpovědět
27.1.2012 18:46
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:27.1.2012 18:49

Ne, Jump je špatně, musí to být v Draw, jinak by se HUD cukal.

Nahoru Odpovědět
27.1.2012 18:49
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.