Diskuze: rohový glitch
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 18 zpráv z 18.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zkoušel jsem tvůj kód a zdá se, že funguje normálně. Asi bude chyba
někde v kolizi se zdí.
http://www.solidfiles.com/…mple.gmx.zip
Zdá se mi, že problém by mohl být v
move_contact_solid(direction, -1);
Zkus přepsat na
move_contact_solid(direction, 0);
http://uloz.to/…mple-gmx-zip
Tu máš můj projekt ještě jednou.
U mě se zdá, že to funguje v pořádku:
http://youtu.be/ibN8oxFth5c
To přece není možný.
Musíš totiž vychytat přesně ten moment, kdy je player u vrcholu rohu země a pak zmáčknout šipku vpravo. Musí se to provést ve skoku, né během pádu. Určitě ti to udělá taky.
Gify dělám pomocí zachycení obrazovky přes Cam Studio a pak převedu výstupní avi do gifu pomocí Format Factory.
Uhm.. A co, kdybys místo pohybování se pomocí x zkusil použít
hspeed?
Jen mě to tak napadlo, ale je to asi blbost..
Nejspíš bude chyba někde tady:
// gravitace
if(place_free(x,y+1)){
gravity = 0.75;
}else{
gravity = 0;
}
Jinak by to mohla být taky chyba GM, protože jsem si udělal naprosto rozdílný pohybový systém od toho tvého a dělá to v podstatě to samé.
Teď mě ještě napadlo zkoušel jsi ten move_contact_solid úplně zapoznámkovat?
Já jsem to právě ještě testoval a snažil se na to přijít. Po zakomentování té funkce to fungovalo, ale byla divná kolize mezi hráčem a zdí, tak jsem maxdist dal na 2 a už to funguje, tak jak má myslím, protože se mi nepodařilo ani po 5 minutách usilování způsobit ten glitch.
Zobrazeno 18 zpráv z 18.