Diskuze: Střelba
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Spočítej si úhel a poté přes polární systém souřadnic (délka,
úhel) namísto kartezského
//: x = r cos a
y = r sin a
a = úhel v radiánech(alespoň v C# to tak funkce bere. Možná, že GM má úhel ve stupních)
Promin ale z toho tvého jsem to moc nepochopil prosim poratde ještě někdo.
Tak jo. Máš souřadnice X, Y -> Kartézská soustava souřadnic. Ty potřebuješ vyslat střelu podle úhlu. To se dá lehce řešit přes polární systém -> úhel, délka. A zpět do XY to dáš pomocí těch rovnic, co jsem napsal.
// Kdyžtak se podívej sem http://cs.wikipedia.org/…u%C5%99adnic
Už to mám sice to není podle tebe, protože mi to nešlo a tak jsem něco
nagooglil a funguje ale
děkuji i tak za radu.
Ale na ten polární
systém souřadnic se podívej. Je docela užitečný
S tímhle ti poradím -> musíš mít obrázek střely, taková, kterou
jsem přiložil.
U objektu střely dej Step a dej Execute code a napiš:
image_single = direction * image_number / 360; // Deklarace
pak dej Create a dej Execute code a napiš:
direction = object0.direction; // object0 znamená objekt hráče musí se tak
jmenovat! a znamená že směr obrázku a objektu bude směr hráče...
Nene, GM to nemá ve stupních, ale v radiánech!!
Já už to sem to dávno udělal, akorát trochu jinak a funguje, ale jinak děkuji.
Zobrazeno 11 zpráv z 11.