Diskuze: Tutorialy pro mobil
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
V GMS se to dělá pro mobilní platformy skoro stejně jako pro PC. Jediné
co bych ti tak řekl, že dotyk prstem = mouse click.
Čili pokud budeš dělat například tlačítko na které má hráč kliknout,
tak mu nastavíš mouse_click event a GMS to bude brát jako dotyk prstem.
Dalším problémem je rozlišení, aby se to spustilo na každém zařízení. Musíš ho udělat přizpůsobitelné, aby hra nebyla rozmazaná, protože každé zařízení má jiné rozlišení.
Mohl by jsi se naučit psát co potřebuješ.
Pokud to ještě nevíš, tak věta oznamovací není otázka.
Nebo pokud umíš C# tak zkus Unity3d, zde na Itnetwork jsou i tutoriály
Unity 3D/2D má prostředí pro mobilní vývoj, taktéž, a asi
nejjednodušší, bys to mohl udělat v Javě, dokonce v html5 jsem viděl hry
...možností máš spoustu a
pokud neznáš jazyk, tak Ti nějaký framework stejně nepomůže. Jinak co se
týče toho porovnání mouse click s touchem, lze si to tak představit, ale
není to úplně přesné. Multitouch bys řešil jak? Starají se o to knihovny
přímo určené pro dotykové ovládaní, nemusí se nic složitě vymýšlet,
jen nadefinovat
Zobrazeno 6 zpráv z 6.