Diskuze: ukládání
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Teď úplně nechápu, na co se ptáte. Pokud hra běží, tyto hodnoty jsou stále k mání. Pokud je vypnuta, stačí si hru před ukončením jen uložit a poté načíst. Jsou tam k tomu akce. To uloží kompletně celý stav všech objektů.
jo děkuji mevzpomněl jsem si že se to nemusí dělat složitě ale že tam na to jsou akce.
Pokud bych se mohl ještě zeptat. Mám udělanou v roomu tmu a světlo jenom
kolem objektu(hrdiny)pomocí těhto skriptů
1.image_alpha = distance_to_object(můj objekt)/400;
x = view_xview[0]+sx;
y = view_yview[0]+sy;
2.sx = x-view_xview[0];
sy = y-view_yview[0];
a samozřejmě obrázek tmy.
Jenomže já mám roomu uděláný bar s počtem surovin atd, a ta tma my ho zakrývá. Nevíte jak bych ten bar mohl dostat do popředí a tmu až za bar?
Kreslete bar v nějakém objektu, kterému nastavte depth na zápornou hodnotu (třeba -1), tím ho dostanete před objekty, které mají depth 0 nebo vyšší.
Depth je hloubka při vykreslování a je ve vlastnostech objektu u věcí jako solid atd.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.