Diskuze: ukládáni hry
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 26 zpráv z 26.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Mnoho programů ukládá své data do %appdata%. Jednoduše tam vytvoř složku pro tvou hru a do ní ukládej to co potřebuješ.
Jsou tam 3 složky - v odkazu níže si prosím přečti
jaká jest na co.
http://windows.microsoft.com/…pdata-folder
Zde bych doporučil složku Roaming či případně Local...
Což na androidu neni
Potřebuju vydat 1 APK soubor,protože externi soubor nejde nahrát na
obchody jako je slideme,google play,1mobile,podstatě cokoliv.Jde to vydat
buď jako samostatné apk nebo s .obb.
Nikomu by se nechtělo instalovat aplikaci,kterou by jsi musel odzipovat a pak
přes např.astro file manager ji nainstalovat.
Mám hotovou hru se 120ti levely a tohle je posledni co musim udělat,abych to mohl vydat.
ale on asi myslel ukládání nastavení na androidu.... Usuzuji tak podle toho, že aplikace je .apk soubor.
to ti musí fungovať. keď som sa pozrel na GMC tak tam všade bolo len cez .ini files. Podľa mňa je to to isté ako keď ukladáš HIGHSCORE a to funguje
skús si pozrieť toto https://www.youtube.com/watch?… možno to pomôže
s ini mi to funguje na windowsu i androidu.Ale u hry musí být ini soubor,který nejde přiložit k apk v obchodech.
a šak si vkladáš v GameMakeri, či?
myslím či si ini files vkladáš do GameMakeru
na lavej strane máš Included files. Tam si daj create a vlož si tam ten svoj .ini súbor. Bude ti to fungovať
jj tak to jsem už někde četl.Ale to Included files jsem nenašel
tak čo funguje to tak ako má?
ještě jsem to nezkoušel,snad to pujde.Musim nejdřiv vytvořit apk dat ho
na dropbox a naistalovat do tabletu takže je to dlouhý proces hru dělám v GM8 a pak gmk
importuju do GMS
ufff..prečo to nerobíš hned v GMS?
veľa kódov z GM8 nefungujú v GMS. daj si pozor
Nojo... Jsem se koukl jen na druh fóra a přípony si nevšiml... :/
kl-vb v tom případě, jak psali již výše, bude nejlepší to
přiložit přímo do toho...
Tak proč si ten soubor nevytvoříš v GM kódem?
Potom do obchodu nahraješ jen .apk a soubor se vytvoří při prvním
spuštění aplikace.
poraď jak
jinak zkusil jsem to udělat opět přes save_game na windowsu to funguje skvěle.Mám tlačitko "play" a při stisknuti zkontroluje jestli existuje save,pokud ne přejde do dalši mistnosti kde jsou proměnné v zakladnich hodnotach a v dalši mistnosti se hra uloži,takže při dalšim spusteni už nacte posledni ulozeni..ale na androidu to nejde,ještě něco zkusim.
if(file_exists("save"))
{
game_load("save")
}
else
room_goto_next()
Takto dělám ukládání dat do souboru já a na androidu mi to funguje
skvěle:
https://www.youtube.com/watch?…
v room start mám
ini_open("save.ini");
ini_write_real("save","room",room);
ini_write_real("save","score",score);
ini_write_real("save","global.level","global.level");
ini_write_real("save","global.stage","global.stage");
ini_write_real("save","global.bestscore","global.bestscore");
ini_write_real("save","global.live","global.live");
ini_write_real("save","lives",lives);
ini_close();
a ukazuje se error(teda jen na androidu)
wrong argument types for write_ini_real
Protože zapisuješ string jako reálné číslo, pro string použij: ini_write_string
nn to mám správně,bylo to uvozovkama,které mám na hodnotách proměnných
Zobrazeno 26 zpráv z 26.