Diskuze: Viac objectov v jednom kóde
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, můžeš zkonkretizovat problém? Nepochopil jsem otázku.
Mimochodem ten kód není tvůj, doporučuji sepsat si vlastní movement-script,
kterému budeš rozumět.
Hodně zdaru
Môj problém je, že code je napísaný tak aby sa rýchlosť, gravity a jumpspeed riadila podľa toho či sa dotýka práve obj_wall. Lenže ja chcem aby to fungovalo napr. aj na obj_plošina, obj_stena, obj_strom... ako pridám to tohto kódu objecti (keď som kód skopíroval a zmenil som obj_wall za iný object moja rýchlos, skok a gravity bola 2x taká, cez čiarku to tiež nedunguje (obj_stena, obj_strom))
Ahoj,
už rozumím tvému problému.
Řešení je jednoduché, řiď se těmito kroky:
Pokud jsem ti pomohl označ prosím odpověď jako akceptované řešení, díky.
Hodně zdaru
Řešení je funkční, chyba musí být na tvé straně, zkonkretizuj problém.
Není zač, rád pomůžu, kdybys měl další problém můžeš mi napsat PM, není vždy nutné zakládat vlákna.
Hodně zdaru
Zobrazeno 8 zpráv z 8.