Diskuze: Změna textu
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Máš ten text jako sprite a nebo vykreslen pomocí funkce draw_text?
Mam to jako text, ale klidne to udelame jako aby se to vykreslilo pokud to bude jedina moznost
Jednoduše, text si ukládej do proměnný, kterou budeš vypisovat.
Měnění pak můžeš udělat třeba pomocí alarmů.
Create:
alarm[0]=room_speed*3;
state=0;
txt="";
Alarm 0:
state=(state+1) mod 5;
alarm[0]=room_speed*3;
Step:
switch (state){
case 0: txt="asd";break;
case 1: txt="asdf";break;
...
case 4: txt="posledni";break;
}
Draw:
draw_text(x,y,txt);
ježiši si moc hodný díkes, ja uz myslel ze se z toho po*eru, a jeste neco, jak udelat aby ten text jel treba doleva a po 4 sekundach zmizel, díkes vim ze jsem otravnej
Napadlo mě toto řešení..
Do Create:
alarm[1] = room_speed * 4;//alarm na 4 sekundy
Do Alarm 1:
instance_destroy();//zničí instanci
Do Step:
x -= 1; //odečte pozici X o 1(čili posune text o 1px doleva)
V Draw musí mít text souřadnice x, y:
draw_text(x, y, txt);
díky kluci a funguje to i na automaticke prepinani mezo roomkami?
Tím myslíš, aby se ten text zobrazil při startu každé roomky?
nn, myslim to tak, ze aby na zacatku, kdyz se hra spusti, aby tam nabehla roomka s logem a za 3 sekundy se roomka prepla tam byl treba nazev hry a pak by se to po 5 sekundach preplo na menu
Zobrazeno 11 zpráv z 11.