Diskuze: Zvolení a vytvoření objektů
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
ešte by som chcel dodať, že tento kód zaťažuje strašne pamäť a preto
by som to nepreháňal. Pri tvojom prípade nieje veľká možnosť, a tak by
som to riešil určite cez pole a instancie by som dal len dôležité veci.
Potom je veľmi dobra vec deaktivovanie instancii mimo room-u alebo keď ich
nebudeš chvíľu potrebovať.
O optimalizácií sa da veľa hovoriť
Jak píše Mikos, GameMaker na toto nemá žádné zázračné řešení, musíš si sám někam zapisovat (do proměnné) jaký objekt máš vybraný. Např. do proměnné global.vybrany_obj si vložíš objekt, který chceš vytvořit, tedy např. ve stavebním menu se při kliknutí na dům provede global.vybrany_obj = dum, při kliknuti na silnici: global.vybrany_bj = silnice atd.
Do globálního kliknutí myši na hrací plochu potom vložíš:
instance_create(mouse_x, mouse_y, global.vybrany_obj).
Kdybys něco vytvořil pošli, ale jak říká kolega, není to jednoduché na začátek. Můžeš se podívat na ukázkovou hru Tower defense, tam se to také řeší.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.