Diskuze: Náročnost vykreslování her

Člen

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj, jak presne kreslis?
Hry se vetsinou vykresluji pres grafickou kartu, ktera to umi rychleji nez procesor, pres ktery ted nejspis kreslis, na to potrebujes treba OpenGL nebo DirectX.
Taky je dobry pouzivat nejaky culling (nekreslit objekty mimo obrazovku).
Taky pokud bys nahodou kreslil na bitmapu pres GetPixel/SetPixel, tak to je ultrapomaly, protoze se pro kazdej pixel znova zamyka a odemyka bitmapa.
Super, tohle s tim procesorem jsem potřeboval vědět. Diky moc
Pokud chceš dělat něco nízkoúrovňovýho, tak třeba sharpdx, pokud shanis herní engine co udělá většinu věcí za tebe, tak třeba unity, někde mezi nima je ještě monogame.
viz Luboš Satik Běhounek. 3d hry vykresluji pres grafickou kartu. Bez
jejich pomoci to vykresluje cpu a ten je obvykle jako snek pro vetsi veci.
Ale, kdyz vis jak, lze pouzit i ten. Jen si budes muset udelat nejspis vlastni
ovladaci system.
Dnesni 3d sw pouziva priblizne vykreslovani. Hlavu postavy treba rozdeli na 12
sten. Nanese texturu. Nasviti paprskem svetla. A pak kazdou plosku rodeli treba
na 10 zakrivenych a nasvicenou texturu prepocita takhle priblizne. Coz je
rychlejsi nez pocitat nasviceni pro vsech 120 plosek a vysledek se tolik
nelisi.
Jinymi slovy, vzdalena nebo blizka postava se pocita temer stejne rychle.
Tohle maji udelane v js. Podle mne jeste starym zpusobem, ale je to take
pomerne svizne. Takze, asi to nemas uplne ok vymyslene.
https://threejs.org/
http://showroom.littleworkshop.fr/ - pockas na loading a pak
kliknes na Enter room
Zobrazeno 5 zpráv z 5.