Diskuze: Profesionální grafika

Tvůrce

Zobrazeno 28 zpráv z 28.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Většinou nezáleží na stroji, ale na zkušenostech s ním.
GIMP je určitě vynikající nástroj na tvorbu grafiky do 2D her. Pokud budeš
chtít 3D tak Blender.
Snažíme se vývojáře vést k používání freeware/open source. Photoshop
je jen chycenej název, to samé lze udělat v GIMPu. Stejně tak 3Ds Max a
Blender. Vše je jen o zvyku a zkušenostech.
Na Blender, zde máme již rozjetý tutoriál, ve kterém se hodně naučíš.
GIMP dělá DoNtIkE v případě zájmu by určitě přispěl dalšími díly,
totéž Blender.
Nezáleží na softwaru. Pokud je alespoň trochu kvalitní tak záleží jen na tvých schopnostech. Možná do her bych použil vektorovou grafiku a kombinoval bych to s 3D rendery snímků. Co použiješ za nástroj je vcelku jedno. Nauč se ovládat jeden a pořádně. Jen pro ukázku. Tohle leze z Blendru http://www.blender.org/…art-gallery/ Stačí jen talent
tak to ne... Tohle
nemůže bejt Blender... Ten kdo to dělal se na tom pořádně vyblbnoul,
protože to je úžasný...
Na Blender čeština je. Bývá dokonce i v základě. Nevím jak je to u
toho nového ale myslím, že by na něj měla být. Ovšem doporučuji dělat v
anglickém rozhraní Jednak si
procvičíš angličtinu a jednak se ti bude lépe googlit, když si nebudeš
vědět s něčím rady.
blender rozhodně nedoporučuj. určitě se v něm dá vymodelovat parádní
grafika, ale zkus někdy použít Cinema 4D nebo Max a uvidíš ten rozdíl.
teď nemluvím o kvalitě, ale o rychlosti. v Cinemě vystřídám za minutu
tři nástroje a často i více. v blenderu určitě ne, když je tam všechno
zahrabané.
v Maxu se to dá také dokázat. máš tam pokročilý režim scriptování a
klávesových zkratek. podle mě je blender zadarmo, jen proto, že je to
úplná blbost. samozřejmě záleží na zvyku, ale o té rychlosti bych
určitě uvažoval, když ještě k tomu se v blenderu nedostanu z renderu a
vše musím vypnout
Blender je naopak vynikající nástroj. Pokud nahlédneš například do již zmíněného odkazu můžeš se přesvědčit, že v něm lze udělat nemalá kouzla.
To samé jako Photoshop a GIMP. GIMP je výborný nástroj a to, že jsi v něm nikdy nedělal neznamená, že je k ničemu.
My se snažíme používat open source/freeware alternativy, které jsou většinou stejně kvalitní jako jejich placení konkurenti. Každý tu nemá několik tisíc na to, aby si program koupil a pirátství zde nepodporujeme a ani není třeba.
Je mi líto ale souhlasím s Happy day, blender je opravdu velmi piplavý a
to vímz vlastní zkušenosti. V moderní době se preferuje spíš
rychlost.....
Blender je oproti ostatným nástrojom oveľa náročnejší, prostredie je
malinko neprehladné... Keď začínaš tak by som skôr skúsil Mayu alebo
Cinemu alebo aj Sketchup
Blender je dobrý nástroj, ale jak říkám.
ta rychlost je určitě vidět. Max je podobný, ale
máš tam pokročilí režim. v Blenderu se dají udělat pěkné modely, ale za
jak dlouho?
v blenderu byl udělán i tento minifilm http://www.youtube.com/watch?…
možná zkus google scetchup
je zadarmo a docela pěkný nástroj. jen se mi zdá trochu jako když
kreslíš. nebo matchstudio 2 je také zdarma a je kvalitní. nikdy jsem s ním
nepracoval ale je zdarma a jsou v něm vytvořeny pěkné modely.
Nevím jestli jste dělal někdy v Blenderu, ale neřekl bych že jeho
ovládání je složité. Je srovnatelné jako konkurence a tou je Autodesk
3Dsmax. Ovládání je podobné. Nesmíte zapomínat že Blender je pro
profesionální grafiku. Cinema je více zaměřena na začátečníky.
Sám jsem začal modelovat ročníkový projekt. Nebyl na to čas a práce mnoho
tudíž jsem pracoval denně. Ze začátku jsem taky hodně věcí nemohl
najít. Po naučení klávesových zkratek jsem pracoval několikanásobně
rychlejc. Program je zaměřen na ovládání pomocí klávesnice. Né za
pomocí myši. Pokud chvíli budeš pracovat v Blendru a přemýšelet nad tím
co děláš, zjistíš že jde pracovat opravdu rychle. To že je zdarma néni z
důvodu že je to úplná blbost. Je to z důvodu toho, že je vytvářen
komunitně jako opensource program. Blender má integrovanou Python konzoli pro
scriptpy. Z rendru se dostaneš. Stačí zmáčknout znovu F12 nebo tlačítko k
tomu určené. Kdyby měl někdo zájem o jakém ročníkovém modelu jsem
hovořil tak render najdete zde http://ubuntuone.com/…sMwoiyfS0dUE. Začínal jsem se učit
na tomhle modelu. jde to vidět. Ve předu to néni dokonalé. Néni to nijak
otexturované, namapované. S osvícením jsem si taky nehrál, s rendrem už
vůbec ne. Kdyby měl někdo zájem tak to klidně zveřejním.
Tak to sem přihoď jako ukázkový model, třeba se to někomu hodí
Na menší projekty mi přijde návrh zbytečný, jinak lze jej udělat v každém grafickém editoru - třeba v GIMPu.
Na větší se hodí třeba:
http://www.wix.com/html5webbuilder/400_software?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=bi_en_5^sf_tool_design-33&experiment_id=%2Bweb%20%2Bdesign%20%2Btool^b^16246652943^1t1&embed_tags=lp,camp,adgroup,family&utm_lp=PmirCI-p7QIQm__j8AM&utm_camp=GivDCJ-78gIQm__j8AM&utm_family=5oxACMen8gIQm__j8AM&gclid=CP-hwJmduLMCFY-6zAod1XIAyA#!home/mainPage
Podívej se na tento článek, popisuje návrh webu: http://www.itnetwork.cz/…p-navrh-webu
Zobrazeno 28 zpráv z 28.