Zdar,
po absolvování místního kurzu C# jsem si napsal vlastní hru. Simulátor
závodů. Jelikož teď budu muset přejít na Javu, tak bych rád hru přepsal
a dál postupně rozšiřoval. Vím, že v aplikaci mám chyby, proto bych
poprosil místní zkušené programátory o konzultaci.
Zajímal by mě celkový přístup ("architektura", nějaký patern?,
rozvržení tříd, co by která třída měla řešit)
Mám už připravenou a odzkoušenou Client-server komunikaci, ale dřív než
zkvalitním základ, to tam nechcí přidávat.
Pokud se nám podaří to dát nějak pěkně dohromady, tak rád pošlu láhev
dobrého alkoholu. Git: https://github.com/…s/NascarRace Lehký popis hry:
Okruh s nastavitelnou délkou
V závodním roštu několik závodníků
U závodníka lze nastavit typ pneumatiky a palivo
Podle typu pneu a míry paliva se vypočítáva maximální rychlost = čas na
jedno kolo
Po každém kole dojde k přepočítaní rychlosti
Závodnící můžou jezdit na pit stop, kde můžou vyměnit pnumatky a
dočerpat palivo.
Lze zapnout míru nahodilosti "forma v kole", která upravuje čas na kolo
Pokud klesne hodnota opotřebení pneu po nějakou mez (40%) objevuje se
možnost píchnutí
Když závodníkovi dojde palivo, nebo píchne, tak se mu rapidně sníží
rychlost.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.