Diskuze: Hledám programátora (Java)
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 28 zpráv z 78.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Co to je za otázku od tématu? Buď sem úplně mimo nebo nedává smysl... Mimochodem: GunSpawn pokud chceš pracovat v Unity na Javu zapomeň. JavaScript (UnityScript) nemá s Javou nic společného. Stejně tak C# (Mono). Z toho plyne že: Buď se naučíte C# (JavaScript nedoporučuju - později můžete narazit na problémy), nebo se na Unity rovnou vykašlete a najděte si nějaký Java engine. V C++ můžete v Unity programovat ale jen od verze PRO - 1,140 €. Já si tu radost s Unity Pro o vánocích udělal a musím říct že přinejmenším na výkonu her je to poznat opravdu brutálně.
To jsem neřekl, jenom že časté měnění enginů není dobré, prodiskutujem to dnes a uvidíme.
Teď už to vím taky, a proto to dnes musíme s týmem vyřešit.
Dobrý nápad . Pokud ale
máte oba zkušenosti s Javou neměl by pro vás být problém na C# v pohodě
přejít. Jsou to podobné jazyky.
Tam už záleží, či to naozaj veľmi chcú/potrebujú/musia mať v Unity
a nie v ničom inom.
Ak nie, potom je blbosť prechádzať na iný jazyk, keď ten už obaja
vedia.
Blbost je jako ("relativní") začátečník přecházet na Engine, který neznám, jenom kvůli tomu, že umí jazyk který se už nějakou chvilku učím. Je snazší jen změnit jazyk (který je ještě k tomu podobný tomu co už umí), než se učit nějaké neznáme enginy, o kterých nikdo neví jak dlouho tu budou....
Máš pravdu v prípade, ak je naozaj začiatočník (nikde to nezmieňoval,
pokial viem).
Každopádne ani u Unity nemáš 100% istotu, ako dlho tu bude.
Unity je hodně známé a čím dál víc využívané (Web, Android...)
Musíme to dnes vyřešit. Buď vyměníme engine nebo programovací jazyk
A hlavně podporuje spoustu platforem a má vřelý přístup k indie vývojářům + super komunita + tutoriály + asset store, tohle mál který engine nabídne
Hlavní je, že poskytli vybraným vývojářům Source Code (Vyšší verze Premium) čili, i kdyby jej Unity Technologies zavrhli (o čemž se dá dost dobře pochybovat), stále je tu komunita díky které může zůstat na nohou...
PS: Pokud zůstanete u Unity nebojte se mě ohledně čehokoli kontaktovat... Mám sice opravdu málo času ale vždycky rád pomohu...
Mimochodem Unity Technologies mají závaznou smlouvu se Sony a Microsoftem o softwarové a technické jistotě pro vývojáře minimálně po dobu 4 let od vydání Next-Gen konzolí. (Zdroj: Soukromé jednání s týmem Unity Tech.)
To iste sa da povedat o prakticky kazdom open source engine. A podpora ? Naco ? Kazdy vyvojar, ktory si trufne na vyvoj hry, by mal uz byt dostatocne skuseny na to, aby vedel preluskat problemy sam, pripadne s pomocou kolegou.
Právě proto se snažíme udržet u Unity, proto měním původní inzerát na C# programátora.
To ano, ale já jako herní vývojář nemám žádné zkušensti, takže komunita přijde vhod.
Na to založ nové vlákno a tohle nech uzavřít. A hlavně napiš všechno, co by mohlo někoho zajímat.
Ano dá, ale jinak by to asi vypadalo u Enginu s komunitou 100 lidí a jinak
u Enginu s komunitou 100 000 lidí....
EDIT:// A věz, že podpora se hodí právě třeba v případě, že pracuješ
na rozšíření enginu s kódem pohybujícím se v milionech řádků a ve
stovkách ssouborů....
Prave preto si myslim, ze by bolo rozumne zvazit vyvoj hry, kedze herny vyvoj urcite nie je najlepsia volba pre to, ako sa naucit zaklady.
Je to motivace, ale těžko se pak divit, že je dnes rozšířenější GameMaker než Unity/UDK/CryEngine. Lidi jsou líní. A začátečníci hlavně. Vidí stovky znaků nebo 50 ikonek... Co si asi vyberou?
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že na hře se toho člověk naučí
většinou nejvíc , samozřejmě to chce umět základy programování (nemusí
to být nutně ani stejný jazyk) a ideálně mít ve vedení někoho, kdo má
alespoň nějaké zkušenosti
Jako jeden z mála. Máš můj obdiv .
Právě proto jdem do vytváření hry. Navíc naše nápady nejsou špatné, takže by z toho mohlo i něco být.
Rozsirovat engine ? To najskor treba mat pristup k licencii, ktora zahrnuje zdrojove kody, a ta neni lacna (viem to z vlastnej skusenosti, nasa firma ma licencovany CryEngine), az potom je mozne rozsirovat skutocny engine, a v pripade, ze uz licenciu mate, predpokladam ze mate aj vyssie znalosti nez nejaky student strednej skoly. K tym riadkom, alebo suborom - v dobrej dokumentacii vzdy najdes, kde je aky kod, a co ma na starost, mimo to, stovky suborov niesu problem, a milion riadkov tiez nie je nic nezvladnutelne (opät hovorim z vlastnej skusenosti).
Počty byli čistě teoretické... Samozřejmě je to mnohem víc... Mimochodem Source Code licencovaný mám (po extréééémně zdlouhavé domluvě s několika lidmi) jako studenskou licenci. Ovšem jako podmínka pro její získání bylo kupříkladu zakoupení Unity Pro (+-35 000) a Unity Mobile Export Pro (+-20000 {po opravdu velkééé slevě}) což je finanční rána ze které se budu pravděpodobně zotavovat ještě poměrně dlouho. A právě vzhledem k tomu, že Unity má Source code prakticky nedostupný mají dostupnou jen interní dokumentaci která je řekněme - no trošičku nepřehledná.
Zobrazeno 28 zpráv z 78.