Diskuze: SNAKE-pohyb těla a tělo
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Koukám, že tady na tebe tentokrát všichni serem, co?:)
Dneska jak dojdu z práce, tak se ti na to podívám (pokud je to stále
aktuální problém).
Tak jsem se na to včera díval a přiznám se, že i přes úporné
googlení jsem nezjistil, co je ta třída RenderLayer layer = new
RenderLayer();
Odkazovalo mě to na renderování v grafických programech, ale pro Javu to moc
nenašlo.
Kdes k tomu přišel? Můžeš mi o tom víc povědět?
Ano, přesně tohle jsem našel, ale odpověď, k čemu je to dobré
nikde.
Jediná definice, která v podstatě říká, že je to prostředí pro 2D
obrazce, které si v nějaké seqenci uchovává, tak je na dvou řádcích v
tom třetím odkazu.
Ale zajímalo by mě, co to přináší víc, než obyčejný JPanel? Když se i dívám na poskytnuté metody, tak netuším, v čem by to mělo být jiné (právě naopak - vypadá to, jako osekaný swing).
Zkopírovat si syntaxi, aby to nějak fungovalo, tak to dokáže i člověk, který nikdy neprogramoval (viz profesoři na školách). Ale v čem je podstata tohoto renderování?
Já se omlouvám, ta hlavní třída byla od jiného projektu , ve směs je to podobný,
akorát to neodkazuje na RenderLayer (mnou vytvořenou třídu k jinému
projektu) ale na mainClass2.
package hra11;
import javax.swing.JFrame;
import java.awt.BorderLayout;
public class hra11 {
private static final long serialVersionUID = 1L;
private static String gametitle = "-Snake-";
public static void main(String[] args) {
hra11 hra = new hra11();
hra.init();
}
private void init() {
MainClass2 mc2 = new MainClass2();
JFrame jframe = new JFrame();
jframe.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
jframe.setLayout(new BorderLayout());
jframe.add(mc2);
jframe.setSize(800, 600);
jframe.pack();
jframe.setTitle(hra11.gametitle);
jframe.setResizable(false);
jframe.setVisible(true);
// jframe.setFocusable(true);
mc2.start();
}
}
Zobrazeno 7 zpráv z 7.