Diskuze: Skrytí JS
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 30 zpráv z 30.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
myslim, ze nie uplne... javascript bezi na klientovi, nie na serveri (aj ked
existuje javascript pre server)...
takze javascript sa musi najskor stiahnut do browsera a az potom sa
vykonava..
ale existuju nastroje, ktore by ho dokazali skryt, ale nemusi takto upraveny JS vsade fungovat
nebolo by lepsie porozmyslat nad niecim poriadnym? napr. nad Javou, ci nad C/C++?
javascript je na hry nevhodny jazyk, hlavne na strane klienta, lebo nedokaze ukladat uz nahrate vysledky
Není sice nejvhodnější, ale je to (mě známý) nejjednoduší způsob na tvorbu multiplatformní aplikace
Zkus Java Applet. Běží v prohlížeči, je kompilovaný a je rychlý.
Ten exáč byl dobrý jako vtip.
a navyse javascript nebol povodne urceny na vytvaranie komplet celych
aplikacii, ale na prvotne spracovavanie zadanych udajov u klienta a zobrazovanie
vystupnych udajov... takze z tohto pohladu javascript neumoznuje ukladanie na
disk (s vynimkou coockies), ako ani neumoznuje pracovat s databazou... takze
nechapem, ako by si riesil javascript a nasledne balenie JS suborov do exe
suborov to si si asi
pomylil, ze javascript je interpretovany jazyk, nie kompilovany
skus a uvidis sam, ze javascript nie je vhodny na hry a ale iba na prehravanie multimedialneho obsahu...
Pokud vím tak java sice je multiplatformní, ale když vytvořím aplikaci na android, tak ji snad nemůžu rovnou portovat na iOS, WP, Desktop, ... ?
mkub: to co jsi napsal platilo před nástupem HTML5. HTML5 prosazuje javaScript jako jazyk pro tvorbu webových aplikací, což víceméně jsou i hry, takže v tom nevidím důvod. Pravdu má v tom, že jednou ránou vyřeší skoro všechny platformy.
Myslím že mu bude bohatě stačit kód obfuskovat.
ako by si vyriesil pomocou jQuery bezpecne ukladanie dat u klienta?
inac na multiplatformovost hier by som zvolil Javu, resp. C++...
a pokial by si obaloval aplikacie do exe, tak by si stratil prave tu multiplatformovost...
prakticky ne, když bych to dělal jen na win, je to jako s apk, nebo ipa
zabudas na to, ze k tym udajom ma pristup kazdy, kto ma pristup k adresaru, kam javascript uklada informacie, cize taketo ukladanie nie je vhodne na ukladanie citlivych udajov
asi som ta nepochopil, ako by si dosiahol prenositelnost medzi platformami u .exe suborov...
sam som zvedavy,ako sa ti to podari obalit do exe javascript a popritom nestratit multiplatformovost...
exe není multiplatformní, on povídal že pokud nenajde rozumnou cestu skrytí JS kódu tak sáhne po variantě že to "zabalí" do exe. Daň za tuto varintu je ta že ta aplikace nebude multiplatformní.
Pokud jsi četl výše, tak sis mohl vyvodit, že nejspíš mu jde hlavně o Windows a Android. A opravdu není problém vytvořit jedno exe a jedno apk.
Zatím jsem neviděl že by jar šel spustit na androidu, viděl jsem ho jen na linuxu a win
záleží pro koho, pro tebe (vývojáře) ano, pro uživatele doposud bez javy rozhodně ne.
S applety zatím nemám zkušenosti a nevím jak se chovají na mobilu
Jo, rychlý není a nebyl a všechny prohlížeče ho implicitně banují asi
2 roky
Spíš než o odpovědi bych radši požádal admina o odstranění zbytečného vlákna, chvilku jsem se učil JS, ale v roce 2017 už máme HTML5
Myslel jsem to tak, že vlastně celý vlakno bylo zbytečný, chtěl jsem původně udelat hru kterou by nebylo možný "upirátit" pro offline, nedošlo mi že prohlížeč sám o sobě ukládá vše do pc (tudíž i pro offline)
Ah tak, no to nechápu jak sice souvisí s HTML5 a jeho učením.. ale ANO, kód u klienta není nikdy 100% v bezpečí.
Zobrazeno 30 zpráv z 30.