Diskuze: Slovní úloha
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Tam je otázka, co znamenají dva vylučující se těžké předměty. Třeba to znamená, že v nabídce jsou těžké předměty p0, p1 a p2 a student nemůže studovat zároveň p0 a p1 (to jsou ty dva vylučující se předměty), ale mohl by p1 a p3. Což počet kombinací zvedá.
Teď už to vidím tak to bych napsal že zadání je nejednoznačné ale
podle výsledku to je moje úvaha správná
.
jj, jde trochu těžko odhadovat, kterou variantu měl na mysli ten, co to vymýšlel, každopádně je to příklad na přijímačky UP a docela mě štve, že pokud bych měla projít obě možné varianty a obě bych našla ve výsledcích, můžu ten správný tipovat 50 na 50 a pokud se netrefím, ztratím zbytečně čas.
počkat, ten těžký plus dva lehké = 11 -> není to spíš výpočet minimálního počtu kreditů podle nabídnutých předmětů pro vytvoření rozvrhu o min. počtu 10kr? Pochopila jsem, že chtějí počet rozvrhů, které všechny splňují minimální počet kreditů...
Ok pravda.
tak by to bylo jedna.
a jestli myslí dva konkrétní co nemohou být spolu tak :
pak by bylo:
0 lehkých
a 0 těžkých (málo)
a 1 těžký (málo)
a 2 těžké (t0, t1) (t1, t2)
1 lehký
a 0 těžkých
a 1 těžký (málo)
a 2 těžké (t0, t1) (t1, t2)
2 lehký
a 0 těžkých
a 1 těžký (t0) (t1) (t2)
a 2 těžký (t0, t1) (t1, t2)
Ale to je jenom 9.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.