IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Honza
Člen
Avatar
Honza:13.3.2014 12:22

Ahoj,

předem bych se chtěl omluvit všem uživatelů kteří nevlastní jablečné produkty, protože v saoučasné době je tenhle projekt dostupný pouze pro iOS (do budoucna plánuji port i pro Android).

Tato blbůstka vznikla při mém experimentování s Cocos2D. Textury jsem si dělal sám a podle toho to bohužel vypadá.

Princip hry je jednoduchý, máte několik bublin do kterých musíte chytit všechny mouchy. Hra kombinuje dva faktory, načasování a velikost bubliny (rychlost bubliny a působení větru na ní závisí na její velikosti). Bublina se vypouští klepnutím na displej (je jedno kde, protože bublina se vždy objeví dole uprostřed). Pokud na displeji prst přidržíte, bublina se bude až do jeho uvolnění nafukovat. Čím menší bublina, tím více bodů za chycenou mouchu získáte. Navíc za každou nepoužitou bublinu dostanete extra body navíc. Ze začátku to vypadá nudně, ale ve vyšších levelech už musíte kombinovat různé velikosti bublin (velkou třeba zacpat nějaký otvor nebo popostrčit bublinu menší atd.)

Hra je v App Store označena jako Lite. Je s reklamou a vedle ní je i placená verze bez reklamy s větším množství levelů (50). To se ale během pár týdnů změní, protože pracuji na update, po kterém placenou verzi odstraním a hra bude kompletně zdarma.
Důvod proč sem tento příspěvek dávám už teď je ten, že pokud příjdete na nějakou chybu nebo mi poradíte co vylepšit, pokusím se to zapracovat do tohoto velkého update.

jaký je stav projektu:

  • hra je funkční, ale možná by šlo vyladit některé levely

co přinese chystaný update:
je to zejména implementace Game Center.

  • budou přidány žebříčky
  • bude přidáno asi 20 achievementů
  • synchronizace výsledků a progresu mezi iOS zařízeními pomocí Game Center
  • lehce změním hlavní menu, protože tam kvůli Game Center bude víc tlačítek a současný koncept by byl nepřehledný
  • implementace různých doporučení, které tu doufám dostanu:)

Co mám už hotové v novém update:

  • žebříčky a synchronizce funguje
  • achievementy mám promyšlené a vytvořené. Teď pracuji na jejich zapracování do herní logiky

zde je odkaz na lite verzi v iTunes: https://itunes.apple.com/…/id642042954

A zde je pár screenshotů

Editováno 13.3.2014 12:24
Odpovědět
13.3.2014 12:22
Snadnou cestou se daleko nedostanete, je tam velká tlačenice...
Avatar
Ondřej Štorc
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza
Ondřej Štorc:13.3.2014 13:00

Hra vypadá super, jen škoda že jsi ji nemohu zahrát (mám androida..) :(.

Nahoru Odpovědět
13.3.2014 13:00
Život je příliš krátký na to, abychom bezpečně odebírali USB z počítače..
Avatar
Honza
Člen
Avatar
Odpovídá na Honza
Honza:13.3.2014 13:12

Díky :) Až to bude odladěné tak plánuji udělat i verzi pro Androida, ale bude to asi trošku na dýl, protože s Javou obecně nemám zatím moc zkušeností.

Nahoru Odpovědět
13.3.2014 13:12
Snadnou cestou se daleko nedostanete, je tam velká tlačenice...
Avatar
Michal
Člen
Avatar
Michal:13.3.2014 18:49

Vypadá to moc dobře, dobrá práce. Bohužel jsem na tom stejně jako Ondřej, takže budu muset počkat na tu Androiďáckou verzi. :)

Nahoru Odpovědět
13.3.2014 18:49
Don’t worry if it doesn’t work right. If everything did, you’d be out of a job.
Avatar
Odpovídá na Honza
Zdeněk Pavlátka:13.3.2014 19:00

Android je mnohem častější. Taky musim čekat :D

Nahoru Odpovědět
13.3.2014 19:00
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar

Člen
Avatar
:13.3.2014 19:05

Port pro OS X nebude? :) Na Androida to radši tahat nebudu, je to hroznej systém...

 
Nahoru Odpovědět
13.3.2014 19:05
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.