Diskuze: Generování náhodného terénu ve 3D

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj, předpokládám, že terén vytváříš z heightmapy, takže je to o tom, vygenerovat náhodnou heightmapu.
Tam můžeš použít třeba perlin noise nebo i jen obyčejnej šum, kterej třeba jen trochu rozmažeš přes gauss blur, to záleží na tom, co od toho terénu očekáváš.
Inspirovat se můžeš třeba tady, jak vygenerovat tu heightmapu
Ahoj, mohl bych ti doporučit tento tutoriál
Ahoj, díky za odpovědi. pokud by mi něco nešlo, ozvu se.
Ahoj, ještě mě napadlo, zda existuje nějaký návod na generování náhodného 3D terénu v Gamemakeru?
Já experimentoval s perlin noisem a pak jsem měl pole ofset a pole
multiplier kterejma se dělaly biomy. Myslím že to má potenciál
Zobrazeno 6 zpráv z 6.