IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Neaktivní uživatel:29.5.2017 14:29

Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně generování náhodného terénu ve 3D a to v programu Unity3D. Mohli by jste mi prosím poradit, jak začít?

Odpovědět
29.5.2017 14:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Luboš Běhounek Satik:29.5.2017 15:06

Ahoj, předpokládám, že terén vytváříš z heightmapy, takže je to o tom, vygenerovat náhodnou heightmapu.

Tam můžeš použít třeba perlin noise nebo i jen obyčejnej šum, kterej třeba jen trochu rozmažeš přes gauss blur, to záleží na tom, co od toho terénu očekáváš.

Inspirovat se můžeš třeba tady, jak vygenerovat tu heightmapu :)

Nahoru Odpovědět
29.5.2017 15:06
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Acerik
Tvůrce
Avatar
Acerik:29.5.2017 21:11

Ahoj, mohl bych ti doporučit tento tutoriál

Nahoru Odpovědět
29.5.2017 21:11
“Every programmer is an author.”
Avatar
Neaktivní uživatel:30.5.2017 14:32

Ahoj, díky za odpovědi. pokud by mi něco nešlo, ozvu se.

Editováno 30.5.2017 14:34
Nahoru Odpovědět
30.5.2017 14:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Neaktivní uživatel:31.5.2017 16:24

Ahoj, ještě mě napadlo, zda existuje nějaký návod na generování náhodného 3D terénu v Gamemakeru?

Editováno 31.5.2017 16:25
Nahoru Odpovědět
31.5.2017 16:24
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
tomekmichalhu:5.6.2017 11:25

Já experimentoval s perlin noisem a pak jsem měl pole ofset a pole multiplier kterejma se dělaly biomy. Myslím že to má potenciál :D

 
Nahoru Odpovědět
5.6.2017 11:25
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.