Diskuze: Programování her pro DOS - jaký jazyk a engine ?

Tvůrce

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Něco pohodlnějšího by nebylo ? Taky bych to chtěl dopsat do roku 2020..
Proboha proč? Nic
jiného než assembler(možná C) ti nezbývá. V době Dosu si mohli
hry(nemyslím zrovna Tetris, ale i to asi bylo peklo naprogramovat) vyvíjet jen
velké společnosti. S pohodlnostma dnešní doby(jako například engine nebo
frame work) nemůžeš počítat :
Céčko se na DOSu snad běžně používalo, nebo Pascal. Nejsem cčkař,
ale DJGPP/GCC by to měl zvládnout.
Pozeptej se tady:
http://www.int21h.ic.cz/?…
nebo Ryaera
http://rayer.g6.cz/index.htm
S enginem nevím, ale třeba DOOM se hodně modifikoval. Mám tušení, jestli
dokonce nebyly uvolněny zdrojáky, ale nejsem si jistý.
Myslím že tohle je ten DOOM Source: https://github.com/…oftware/DOOM
Zobrazeno 7 zpráv z 7.