IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
jfohst
Člen
Avatar
jfohst:3.5.2015 12:59

Dobrý den chtěl bych se zeptat v jakým jazyce se programují hry na playstation 4 jedná se o hry 3D i Indie hry... a další dotaz zní Cg Toolkit to má být jen na PC grafiku? jako je Mafia film, videa ve hrách atd? dekuji za odpoved

 
Odpovědět
3.5.2015 12:59
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na jfohst
Jurajs:3.5.2015 13:05

Pokud se ptáš v čem se programují hry na PS4, tak pokud vím C/C++ a indie hry se dělají třeba v Unity3D - C#, někdy i Unreal Engine - C++ atp...

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 13:05
Avatar
Odpovídá na jfohst
Tomáš Maňhal:3.5.2015 13:07

Cg Toolkit už má ukončenou podporu podle oficiálního vyjádření a nedoporučuje se pro nové projekty.

https://developer.nvidia.com/cg-toolkit

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 13:07
Avatar
jfohst
Člen
Avatar
jfohst:3.5.2015 13:34

ok super diky... a co doporucujete misto Cg?

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 13:34
Avatar
Odpovídá na jfohst
Tomáš Maňhal:3.5.2015 14:07

V tom článku jsou uvedeny i alternativy :-)

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 14:07
Avatar
Neaktivní uživatel:3.5.2015 19:09

GMS ;)

(prosím, neumínuskujte mě)

Editováno 3.5.2015 19:09
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 19:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jurajs
Honza Bittner:3.5.2015 19:19

Proč by se měly "normální" hry dělat v C/C++ a indie hry v Unity3D - C# / Unreal Engine - C++?

Indie vs "normální" hry se určitě nerozdělují podle technologií. Indie hry jsou nezávislé hry - bez podpory vydavatele.

Stejně jak velké studio může dělat v Unity, tak i indie tým může dělat v C...

Nahoru Odpovědět
3.5.2015 19:19
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
Filip Pýrek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Filip Pýrek:3.5.2015 20:32

Jenže indie developeři tvoří malé týmy (1-5 lidí). A když by dělali hru v tom C/C++ tak by to znamenalo, že by si museli napsat vlastní engine... A to je DOST práce...
A když nemají podporu vydavatele, tak mají málo peněz => dělali by to dlouho

Editováno 3.5.2015 20:34
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 20:32
„The best way to predict the future is to invent it.“ — Alan Kay
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
Jurajs:3.5.2015 20:39

Pane bože, uváděl jsem příklad...ptal se jakých jazycích se programují hry a to rozdělení indie vs normální nebo jak tomu říkáš, tak u indie jsem si vzpomněl na jeden projekt, který se dělá v unity3d - C# ....a C/C++ jsem napsal u velkých her jako je např. The Witcher 3...ještě jednou říkám, že to byl jen příklad...Jestli ti jde o rozdělení, tak si to rozděl jak ty chceš....ja jsem psal jen v jakých jazycích se to programuje... o_O

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 20:39
Avatar
MadaraCZech
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Filip Pýrek
MadaraCZech:3.5.2015 20:44

Engine dělat nemusí, exituje jich dost a jsou dostupné.
http://en.wikipedia.org/…game_engines

Mezi indie a "normálními" hrami je jediný rozdíl - nemají podporu vydavatele, jak již psal Honza. Jakýkoliv tým může pracovat v jakémkolv jazyku a enginu. Jeden indie tým může mít tři členy, další deset.

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 20:44
Avatar
Filip Pýrek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na MadaraCZech
Filip Pýrek:3.5.2015 20:54

Hmm, to je přínos do diskuze, to jsem nevěděl! (sarkazmus)
"Mezi indie a "normálními" hrami je jediný rozdíl - nemají podporu vydavatele"
Hmm a co je to ta podpora vydavatele? Peníze? Za peníze se najmou lidi a lidi dělají práci. Práce spočívá v různých věcech od psaní/vylepšování enginu, aby to vypadalo ještě více realističtěji a mohlo se to prodávat za více peněz atd. až po hru jako takovou.
Indie developerům jde hlavně o tu hru (mají nějakou myšlenku) a velkým studiím ve zkratce řečeno o vše, hlavní je aby se to dobře prodávalo...
To je vše co jsem k tomu chtěl říct.
PS: snad víš, že většinou se enginy píšou v tom C/C++

Editováno 3.5.2015 20:57
Nahoru Odpovědět
3.5.2015 20:54
„The best way to predict the future is to invent it.“ — Alan Kay
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.