Diskuze: Volba enginu

Člen

Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ne, pirátění Cryenginu jsem bral tak, že si ho prostě nemůžu
vyzkoušet narozdíl od Unrealu a Unity, kde Unity je zdarma a UNreal mám z
Githubu (Education pack). Legálnost bych pak samozřejmě pořešil
and will no longer be updated with features and bug fixes.
To always get the latest version of CRYENGINE, subscribe to our Engine-as-a-Service model on Steam.
To vím, že starší verze se daj stáhnout, mě jde o tu nejnovější
Co bys dělal ty, kdybys musel dělat na Windows 98?
Nauč se programovat a
udělej si svůj vlastní engine
nebo se aspoň o něj pokus naučíš se hodně...
Nikdo tě nenutí používat engine z Quaka (Win98).
Že nebudeš mít tu nejnovější verzi Cryenginu ničemu nevadí, stejně se teprve učíš a ty rozdíly tam jsou minimální, k pochopení toho, jak to funguje, nejnovější verzi nepotřebuješ.
Jinak v CryEngine se z tebe programátor her nejspíš nestane, to spíš gamedesignér - ti využívají už hotové komponenty enginu a využívají je ve skriptech, což bys nejspíš v tom Cryenginu dělal.
Pokud se chceš hry opravdu naučit programovat, zapomeň na existující enginy a napiš si jednoduchý vlastní podle nějakého tutoriálu.
Nevidím důvod využívat nejnovější. Sám na koleni AAA hru neuděláš. Nejspíš toho za měsíc stejně necháš, protože zjistíš, že je to moc náročné a že je potřeba udělat spoustu věcí abys vůbec rozjel nějakou hodně Early Alphu. Na 99% nemáš dostatečný hardware abys jsi dělal kvalitní rendery, testoval nároky na systém a podobně. V takových velkých enginech dělají hry týmy profesionálů, kterým i tak trvá celý rok vytvořit hru, která třeba za nic nestojí.
Pokud uděláš hru, která bude bavit, bude mít pointu, dobrou hratelnost, tak je úplně jedno jestli běží na engine z roku 0 nebo 2250...Nakonec nebudeš omezený samotným enginem, ale hlavou a nedostatkem času.
Na některých velkých hrách dělají dokonce stovky lidí několik let
FPS RPG je tak na 3 - 4 roky, pokud si seženeš 3D grafika. Engine bude trvat tak 2 roky. Engine bych asi nepsal, psal bych rovnou hru. Samotná optimalizace enginu je tak na rok. Už bych do toho asi nikdy nešel v jednom člověku.
Omlouvám se, že se pořád opakuji, ale použij Blender Game Engine. Je
zadarmo včetně úplného 3d návrháře.
Základní hry uděláš úplně bez programování a pokročilejší věci lze
snadno udělat v pythonu.
Tak jsem se nakonec rozhodl pro Unity3D, protože spolu s ID@XBOX programem dostanu Pro verzi zdarma, má obsáhlý Asset store a příjde mi ze všech tří jako nejjednodušší. Třeba Unreal jsem vůbec nepochopil, i když jsem se hodně snažil.
Zobrazeno 15 zpráv z 15.