NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Vladimír Sládek:18.3.2017 8:18

Pokouším se naprogramovat jednoduchou tankovou hru v Unity. Mám problém se střelbou tanku - když můj "bullet" vystřelí z konce kanónu, nevystřelí rovnoběžně s kanónem, ale cca pod úhlem 30° (viz obrázek)

Kód na střílení:

var Bullet : Transform;
var Spawn : Transform;
function Update ()
{
    if(Input.GetButtonDown("Fire1"))
    {
       Shoot();
    }
}

function Shoot()
{
    var pel = Instantiate(Bullet, Spawn.position, Spawn.rotation);
    pel.GetComponent.<Rigidbody>().AddForce(transform.forward * 10000);
}

Chápu, že to není moc přehledné, ale i tak díky za pomoc.

Editováno 18.3.2017 8:19
 
Odpovědět
18.3.2017 8:18
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.