Diskuze: Wrapper knihovny c++ do c#

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj,
jsi si jistý, že jsi ten DllImport používal správně? Jiná cesta asi nespíš není.
Ahoj, addreference bere jen managed knihovny. Lib je knihovna pro statický
linkování, to c# neumí, takže potřebuješ jen to dll.
Co přesně ti dllimport dělá? Jaký error to hází?
Ahoj
o tom addrefernce vím, jen jsem to pro jistotu napsal. Dllimport mi žádnou
chybu sám o sobě nehází. Jen mi jde o to, že když napíšu příkaz z
této knihovny, nemělo by mi to házet chybu, že "nebylo definováno". Tudíž
to tuto instrukci nezná a podle mě by ji to znát v tu chvíli (po použití
Dllimport) už mělo. Proto si myslím, že Dllimport nefunguje. Nebo jsem
nepochopil, jak tato instrukce funguje a používám ho špatně, i když
syntakticky správně (třeba to musím nějak "debugovat" nebo něco
podobného).
Chybu ti to hází za běhu nebo při kompilaci?
No po napsání instrukce z této knihovny mi to hází, že ji nezná. Takže mi to ani nezkompiluje. Dllimport mám syntakticky správně. Tam mi to chybu nehází. Pokud mám jen čistě tuto část programu, tak mi to zkompiluje v pohodě. Problém je po napsání jakékoli instrukce z knihovny.
tak na to DllImport klikni pravym, pripadne na tu zarovku u toho a dej
resolve dependencies nebo jak to tam je a ono ti to prida do usings co je
potreba
Myslím, že to jen vyžaduje jmenný prostor InteropServices.
using System.Runtime.InteropServices;
Ahoj
InteropServices jsem samozřejmě použil. Syntakticky to mám v pořádku.
To, co píše Luboš mi bohužel provést nejde. Nemůžu tam nikde resolve
dependencies, ani nic podobného najít. Do toho usingu by mi to pak mělo
vložit přímo tu knihovnu, kterou potřebuji, nebo to InteropServices?
Díky
Obávám se že taková knihovna se bude Wrappovat dost těžko... pokud
nemáš ani seznam prototypů tedy .h (header) files tak toho moc neuděláš ..
určitě se tam něco posere .. předpokladem úspěšného wrappingu je
bohužel existence kodu v C++ nebo alespoň prototypových header souborů.
Téměř vždycky se tam ale do zdrojáku v C++ musí něco doplnit nebo upravit
kvuli kompatibilitě s C++/CLI. Nicméně pokud je knihovna jednoduchá tak
mužeš rovnou použít C++ DLL soubory v C# pomocí tzv. Marshalování a jinak
pro .lib soubory musíš udělat wrapper
https://stackoverflow.com/…harp-program
jestli je tvuj projekt závislý na dll a lib současně a nemáš zdrojáky tak
bych doo toho nešel ... to asi nedopadne ...
Zobrazeno 10 zpráv z 10.