Diskuze: Proč u registrací existují omemzující podmínky?
V předchozím kvízu, Online test znalostí PHP, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 12 zpráv z 12.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí PHP, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Když někdo provozuje nějaký projekt, obvykle mu záleží na tom, jak na nové uživatele působí. Diskuze lidí se jmény "a", "1" a podobně by asi vypadala nevěrohodně. Přijde mi to trochu jako zbytečný dotaz, prostě jednoznaková přezdívka nedává smysl, stejně jako registrovat se pod přezdívku, která již existuje, protože by se ti lidé pletli. Že jsi tam zadal "asdgafjs" je případ, kterému se automaticky nedá moc zabránit a samozřejmě to je takový tvar, který by zakázali, kdyby to šlo jednoduše rozeznat.
Náhodou musím říct, že podpora duplicitních nicků je bezva a přijde mi že v posledních letet to zavedlo celkem dost projektů především uvedu dva známé projekty v herním průmyslu a to Blizzard a Steam, to že se reálně potkají dva hráči se stejným nickem je šíleně malá pravděpodobnost, leda by to někdo udělal schválně a cíleně, takže v praxi to nikoho moc netrápí a naopak uživateli to umožňuje bezva možnost si opravdu vybrat svou přezdívku kterou má rád a používá ji již roky a nesetkává se půl hodiny s tím že "Nickname is already taken", což je u velkých projektu dost časté.
že se reálně potkají dva hráči se stejným nickem je šíleně malá pravděpodobnost
nesetkává se půl hodiny s tím že "Nickname is already taken", což je u velkých projektu dost časté
Ty dvě věty si naprosto protiřečí.
Proč si protiřečí?
Na Steamu i Battle.netu existují desítky lidí se stejným nicknamem, situace že se ti hráči ale reálně potkají někde ve hře nebo na fóru se prakticky nestává.
Dotaz jsem měl vážně nasměrovat do volné diskuze Jako první jsem si to však
spojil právě s webovými technologiemi... Je dobré slyšet i další názory
a teorie z jiných úhlů než je ten můj.
Diskuze lidí se jmény "a", "1" a podobně by asi vypadala nevěrohodně.
Na tom něco bude, to by vysvětlovalo minimální počet znaků
uživateli to umožňuje bezva možnost si opravdu vybrat svou přezdívku kterou má rád a používá ji již roky a nesetkává se půl hodiny s tím že "Nickname is already taken", což je u velkých projektu dost časté.
Zastávám stejný názor a rád bych to ve svých budoucích projektech
aplikoval. Chtěl jsem se ujistit, že to nemá nějaké závažnější
důvody, ale pokud to Steam i Blizzard aplikují, tak asi nebude důvod se toho
zdržet
Záleží na jakém systému to založíš.
Steam například funguje, tak že pořád musíš mít unikátní název účtu ke kterému pak ale máš custom nick pod kterým se všude prezentuješ a ten může být duplikátní.
Blizzard účet máš zase na na email, a k tomu můžeš vytvořit jakýkoliv chceš nickname ke kterému se ti pak vygeneruje ještě náhodné ID, kvůli duplikátům.
Kdyz prispeju jen tak filozoficky do diskuze svuj nazor - mam rad svobodu i
ve volbe nickname. Omezeni shora je urcite treba pro ruzne "zkousece" a
vtipalky. Ale je pekne svobodne mit nick treba "a" nebo "1". A kdo driv prijde...
Zas nejsem pro duplicitu. Preci jen i ve hre je vhodna jednoznacna identifikace.
A i v opravdu velkych hrach by me zrala predstava, ze se tam bude potulovat
postava se stejnym nickem... Nehlede na ruzne chaty a diskuze.
Viz Erik. Spousta systemu funguje tak, ze mas unikatni login a teprve pod nim
si zakladas postavu, kterou si pojmenujes. Ve hre se pak tvuj login nikde
nevyskytuje. Viz treba Poe, wow a jine hry na hrdiny. Nefunguje to tak ale
vsude, coz je skoda
Doplneni. Kdyz se ve hre tvuj login nevyskytuje, tak je slozitejsi uhadnout tve prihlasovaci udaje. A muzes mit duplicitni nicky pro postavy. Ale pro ostatni hrace, konfort, kdyz ti muzou poslat zpravu napsanim na nick. Pokud neni unikatni, tak by musel klikat kamsi pro vyber.
u Steamu ale člověk neví, jakou má přezdívku když si ji může každej neomezeně krát změnit... Jeden den si uložíte přítele s nickem koloběžka a za týden se jmenuje CitrusovýPárek.PubGFreeItemsAndCSGOFreeSkins.com a dokud neotevřete detail nezjistíte, kdo to původně byl..
U mirandy (zasilani zpravicek) je mozne nastavit si vlastni jmeno pro cloveka
presne pro takoveto pripady.
Ale jako souhlas, ze kdyz by si zmenil i profil nebo nevyplnil a nemel jsem
vlastni jmeno zaskrtnute, tak netusim, kdo to je po zmene nicku U her mas prave vytvoreni postavy a
u ni nick uz menit nejde, obvykle. Mozna jako mikro-transakce za penize.
Zobrazeno 12 zpráv z 12.