Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Zoltan Lukac
Člen
Avatar
Zoltan Lukac:22.3.2017 19:01

Ahojte,
potreboval by som pomoc s tymto kodom nizsie
Tento kod momentalne funguje tak, ze mi vytvori styri Button-y a neviem preco.
Ja potrebujem aby vytvoril len jeden. Ako to mam spravit?Co je zle na tomto kode?
Dakujem.

using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
using System.Collec­tions.Generic;

public class AddButton : MonoBehaviour

{
public GameObject prefabButton;
public RectTransform ParentPanel;
public Button saveButton;

void Update()
{
if (Input.GetMou­seButton(0))
{

// for (int i = 0; i < 2; i++)
{
GameObject button = (GameObject)In­stantiate(pre­fabButton) as GameObject;
button.transfor­m.SetParent(Pa­rentPanel, false);
button.transfor­m.localScale = new Vector3(1, 1, 1);

}
}

}
}

 
Odpovědět
22.3.2017 19:01
Avatar
pgarsky
Člen
Avatar
pgarsky:23.3.2017 15:39

Tak za prvé ve for cyklu máš nastavené, že chceš 2 buttony. (Jelikož for cyklus začíná od nuly, takže buď si dej i = 1, nebo jak máš i < 2 sniž 2 na 1)
A dále zkus přepsat Input.GetMouse­Button(0) na Input.GetMouse­ButtonDown(0).

Nahoru Odpovědět
23.3.2017 15:39
Pokud ti něco jde těžko, znamená to, že jdeš tou správnou cestou...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.